poniedziałek, 7 października 2013

Wznowienie linii Basic V1?

Krążyła gdzieniegdzie plotka, że linia Basic V1. Nie była to dokładna informacja, nie było to zbyt duże halo. Znów nawiążę do polskiej grupy MH na nk.

Wielu pomyśli, że kolejny błąd.  Przy okazji pragnę zaznaczyć, iż pytałam, czy na prawdę w październiku wyjdzie POLSKA premiera 13 Wishes. Odpowiedzieli, że takie otrzymali informacje. Mam więc powody, by sądzić, że tym razem znów się nie pomylili. "Ratuje sytuację" też to, że wymienione postacie również wskazują na brak pomyłki grupy. Osobiście cieszę się z tej nowiny: Draculaura Basic podbiła me serce.

Co sądzicie o wznowieniu serii Basic V1? Cieszycie się, że Polska nie jest gorsza, i też sprzeda te lalki?


18 komentarzy:

  1. Fajnie było by gdyby przywrócili . Nie widziałam nigdy na oczy żadnej lalki z pierwszej serii V1 . Ale ja osobiście nie kupuję .
    Monsterki i ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam Basic v1 krótko po tym jak weszły do Polski i cóż mogę powiedzieć, na żywo wyglądają lepiej niż na zdjęciach ;3 No przynajmniej Draculaura xD

      Usuń
  2. Ja się cieszę. Miałam wszystkie oprócz Draculaury i Frankie :3 Będę mogła kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa! Mam tylko Clawdeen z tej serii, a teraz zdobęd wszystkie! Będe rzygać tęczą!
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
  4. O fuck... Brak funduszy! Stchaszna tchagedia!
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzienie że Torrkę też wznowią *_*
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
  6. I teraz nie wiem, na co szykować mój słodzitki czerwony portfelik.. Chcę Catty, póki promo w Tesco, ale i Franię i Lalę, bo mogie więcej na nie nie trafić :( A od Mikołaja planuję dostać dwupak kotołaczek...
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe, czy Holt będzie:)
    P.S. Wiem, że dużo komów ode mua, ale są trzy powody:
    1. Nie panuję nad emocjami! Tyle lalek, za którą się wziąć?!
    2. Nuudy...
    3. Lubiam se popisać przed pójściem do tych debili (czyt. samców z mojej klasy)
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ehhh... ponoć wyjdzie Torrka. To na nią czekam. Deen z 1 serii mam, Lalę z 2, a Frankie z 1 serii zawsze mi umykała, w tedy przekonałam się do tej w SCOF. Jedynie co chcę dołączyć do kolekcji to Gigi, Torrka i Catty ; 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  9. Moja BFF ma na imię Jessica tak jak ta dziewczynka. Niestety chyba już nie długo BFF. :( Ja to sb marzę o wszystkich monsterkach. XD Ech, marzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. I nie zwarzam na to, czy mam już daną postać w kolekcji,czy nie. Ważne, by mieć te ślicznotki*_*
      Jej Seksowność Kizia Mizia

      Usuń
  10. Mam Torrke :* Ale Frankie bym chciała...

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlaczego mój komentarz "został usunięty przez administratora bloga"?? Nie napisałam niczego obraźliwego -.-
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam!!! Pewnie to moja wina... na tabl3cie jest strasznie nie wygodnie, pewnie ja coś naklikłam przez przypadek. Sorry... to noe specjalnie ;_;

      Usuń
    2. Spoczko. Już się wystraszyłam, że kogoś uraziłam:)
      Kizia Mizia

      Usuń
  12. My już mamy lalki z pierwszej serii. W przyszłym tygodniu będzie można je zobaczyć na naszym kanale youtube - http://www.youtube.com/user/KochamZabawkiPL/videos
    Pozdrawiamy
    zespół Kocham-Zabawki.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ech, było kupować Clawdeen Basic za 300zł na Allegro(licytacja), jak tera będe miała za ok.100zł-.-
    Jej Seksowność Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)