niedziela, 20 października 2013

Następne promo nowych lalek oraz mebli :)

Trochę teraz dużo tego. Bardzo dobrze,że się tym zajęli. 
Tutaj oficjalne pozy lalek i ułożenia mebli :

 

Cóż,jakość pozostawia wiele do życzenia,ale przynajmniej wszystko widać.
Muszę przyznać,że dzienniczki upiorek prezentują się zastraszniście!
Szkoda tylko,że jak zwykle szczotki (i pewnie stojaki) będą czarne... 
Jeśli chodzi o pozy lalek - tutaj muszę powiedzieć,że najlepiej wyszła Abbey. Bardzo zadziornie :)
Najmniej spodobała mi się Lala. Została tak ułożona,że wygląda jakby miała okropnie krótkie włosy,
a tak naprawdę ma kucyka.

darth-alinart:

New promos.
 
Tutaj już mamy meble.W zdjęcie trochę powątpiewam,widać,że źle wycięte.
Jednak,co mi szkodzi pokazać. Widzimy tu dodatki do draculaury (po lewej) i garncarską pracownię Skelity (po prawej).
Śliczny jest ''namalowany przez wampirkę'' obraz. Wygląda jak z bardzo profesjonalnego fan-artu.
Jeśli chodzi o zestaw kościotrupki - szału nie ma.


Tu też mam spore wątpliwości. Widać,że coś zostało obcięte,szczególnie przy stole.
Pochwalam pomysł z kuchnią,jednak osobiście nie kupię jej na 100%.

 

Tutaj jest już promo raczej oficjalne, bez wątpliwości.
Osobiście,żadnych sportowych serii nie darzę sympatią. Zawsze wydawały mi się przereklamowane.
Tutaj też tak jest. Jedyne,na czym na chwilę mogę ''zatrzymać wzrok'' jest Moe. 
Całkiem fajnie wygląda,jednak nadal twierdzę,że za ładny na zombie.
Nie widzę przy nich pamiętników,ani szczotek. Stawiam,że mogą być,albo sprzedawane bez stojaków,
albo jako 4-pack.


 
To promo znaliśmy już najwcześniej z tych wszystkich.
Powiem tylko,że Jinafire oczarowała mnie w 100%. Cudownie tu wyszła.
Clawdeen również mi się podoba,niestety nie mogę powiedzieć tego o Catrine.
Fryzura jakoś nie trafiła w mój gust, ubranie również.
Jak zwykle dadzą do nich czarne szczotki i zapewne stojaki.
Tak czy inaczej - twórcy lalek robią postępy jeśli chodzi o dzienniczki.
Te tu są zniewalające!

Podobają wam się te lalki? Która najbardziej?







4 komentarze:

  1. Kocham Abbey z piłą maszynową <3 JEj poza jest piękna *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak 4 lalki mogą być 5packiem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry,mój błąd. Przyzwyczajenie,by zwykle są 5 packi,3 packi i 2 packi.

      Usuń
  3. Fryzura Catrine mnie się bardzo podoba, strój po prostu psuje całokształt, i fryzura już nie wygląda tak zachęcająco :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)