poniedziałek, 14 października 2013

Całe arty Coffin Bean!

Znalazłam całe arty Toralei,Frankie i Abbey z serii Coffin Bean!
Są na tyłach pudełek każdej z tych 3 upiorek.
Na przodzie mamy ich tylko do połowy.
Tutaj całe:

 

Najlepsza poza myślę,że należy do Toralei. 
Śliczna i śmieszna. Fajny pomysł by kotołaczce wylało się trochę napoju.
Niezbyt oczywiste wykonanie,ładne ubrania. Efekt mnie zadowala. 

Jeśli chodzi o Abbey,to też uważam,że jest ładna. Niestety poza jest zerżnięta prosto z artu w serii Basic.
Ślicznie ją ubrali,jednak 0 pomysłowości. 
No tak. Najłatwiej przecież wychodzić z założenia ,,-Przecież nawet się nie skapną...''.

Frankie jest po prostu fatalna. Wygląda jakby miała garba. 
Do tego dochodzi lewitująca ręka otwierająca kubek.
Ciuchy nie są jakieś wybitne,więc nie uważam,żeby się postarali :/

Wychodzi 1/3 udanych artów. Słabo...

Co sądzicie o każdym arcie? Który najlepszy?



11 komentarzy:

  1. Mimo zerżniętej pozy najbardziej podoba mi się Abbey. Jej fryzura jest tak piękna, że zapominam o tej pozie... Toralei też czadowa, a z tą latającą ręką Frankie rzeczywiście przegięli :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Aleksą. Poza Torrki jest śliczna, Abbey identico jak Basic,a o Frankie się nie wypowiem.
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
  3. Abbey ma taaaaaaakie śliczna kozaki *O**O*
    Torr wygląda wybornie uroczo, a Franmkie to obrzydlistwo, na dodatek, jak Aleksa mówiła, lewitująca ręka - :?
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowe zdj Viperine♥;

    http://www.youloveit.ru/uploads/posts/2013-10/1381495250_youloveit_ru_novye_kukly_monster_high_comic_con_newyork_2013_201406.jpg

    JVV

    OdpowiedzUsuń
  5. czy mnie oczy nie mylą ? Toralei ma buty Clawdeen z serii Ghouls Rule, czy ja mam jakieś przywidzenia ? O.o
    Poza tym ja tam sądzę że wszystkie są super ♥_____♥
    Zuzella96

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy mi się wydaje, czy kotek nie ma w tej serii rękawiczek??

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi poza Frankie się bardzo podoba. Nie mogę znieść Torr w tej serii. Jest słodka. Za słodka. Jak moja koleżanka metal po zrobieniu sobie grzywki ;_;. A Abbey bardzo banalna, tak jak w Art Class, tylko tam ma piłę maszynową, która mnie urzeka *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy buty Abbey nie są takie same jak te z PD tylko przemalowane na różowy? >.>

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)