niedziela, 27 października 2013

Kolejny konkurs

Przeglądałam ostatnio archiwalne konkursy Monster High, gdy natknęłam się na pewną stronę. Weszłam na nią i ujrzałam treść zadania konkursu, który jest jeszcze aktualny. Oto on:


Czy mi się zdaje, czy ostatnio wszyscy uparli się na lalki 13 Wishes? Panini, teraz ta strona... a co następne? W każdym razie, ilość nagród zachęca do udziału w konkursie, jednak osobiście nigdy nie przepadałam za konkursami sms-owymi.

Weźmiecie udział w konkursie?

P. S. Wszyscy nasi partnerzy proszeni są o dodanie MMH do zakładki z partnerami. Jeśli ten warunek nie zostanie spełniony do jutra (dokładniej do północy) zostaniecie usunięci. Pragnę przypomnieć, że ''partnerowanie'' polega na wymiennej korzyści, a nie jednostronnej.


11 komentarzy:

  1. Już wzięłam udział ^^ Myślę że moja postać jest wystarczająco dobra ^^

    Zuzella96

    OdpowiedzUsuń
  2. To konkurs do DVD 13 życzeń z książką, więc to, że pojawiają tam się lalki 13 W to nic niezwykłego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobacz co tu znalazłam: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=380820048716539&set=a.374684319330112.1073741853.307033009428577&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog, tylko ta cała Dyla mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jesteś w zdecydowanej mniejszości, bo dużo osób na Dyl głosowało. Masz coś do niej, to pisz do niej, a nie obrażasz na forum. A jeżeli chodziło ci o wygląd - cóż, każdy ma swoje zdanie. Choć mi się Dyl bardzo podoba, jest ubrana tak luzacko.

      Usuń
    2. Ej, masz jakiś problem? Ja tylko wyrażam swoje zdanie. I nie chodzi mi o jej wygląd na nagłówku, bo jest super, tylko jej posty i komentarze. I ja jej nie obrażam, tylko mówię, że... no, nie podoba mi się. I w ogóle nie wiem, o jakie głosowanie chodzi.

      Usuń
    3. No weeeź, "jakie głosowanie"? Przeca jakiś wtedy szumiało na blogu, kto na kogo głosuje, kto by kogo wywalił, i że mają dać czwartą osobę xD Vic, eee tam, w komentarzach mnie hejcą, a pózniej mam większość głosów w ankietach: fucking logic...

      Usuń
  5. Ok, tylko się nauczę jak na bloggerze dodaje się zakładki xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej, Lorr, jak to zrobić, żeby się w pasku bocznym wyświetlało coś w stylu "polecane" i tam linki do blogów? Niby dodałam taki gadżet ale się nie wyświetla -.-''

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, już jest :D Tamten gadżet był jakiś tandetny xd

      Usuń
  7. Wziełam udział w zeszłym konkursie tej firmy i kiedy miały pojawić się wyniki to ani regulaminu ani wyników nie była!
    Za to ciągle przychodzą mi głupie sms z Pani domu

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)