niedziela, 20 października 2013

,,Słodziusie kapciusie'' + Deuce,Robbeca i Toralei GA,potwierdzone!

Wiemy nie od dziś,że Mattel (oraz inni) próbują jak najwięcej zarobić na Monster High.
Pamiętam,że było już takie coś jak buty MH.
Teraz przedstawiam wam kapcie:


Te są najnowsze. 
Jest jeszcze parę różnych modeli,ale podobno te trafiły do zagranicznych sklepów właśnie niedawno.
Mnie się kompletnie nie podobają... zbyt różowe,poza tym - ta kokarda pewnie po paru miesiącach używania oderwie się. Do tego straszliwie małe. Zaczyna mnie trochę irytować to,że MH nie myśli o starszych fanach. W końcu w zamyśle,upiorni uczniowie mieli być dla nastolatek...


Podobają wam się te kapcie? Chcielibyście je mieć?  


+ Bonus

Może pamiętacie jeszcze plany, w których były wymienione nowe lalki GA?
Podobno niemieccy przedstawiciele MH potwierdzili,że do serii Upiorki Żyją dołączą Robecca, Toralei i Deuce. Był tam taki opis (przetłumaczony przeze mnie z pomocą google tłumacz)

Y0421 Monster High lalki asortyment Upiorki Żyją
Dostępne w styczniu 2014 r.
Wow!Teraz obudź trzech straszliwych przyjaciół do życia :
Robecca Steam, Deuce Gorgon i Toralei !
  
W lalki z efektami świetlnymi , elektryzującymi dźwiękami i innymi hałasami - przerażające .

Monster High Robecca Steam. 36,99 EUR + VAT
 Monster High Deuce Gorgon. 36,99 EUR + VAT
Monster High Toralei Stripe. 36,99 EUR + VAT

Dostępne od stycznia 2014r. 

Nowinka nie jest do końca pewna ,poza tym - drobna dlatego dopinam ją do kapci ;) 
Numer asortymentu już podany i zarezerwowany,więc w 99% jestem tego pewna.
Jestem bardzo ciekawa co będą robić. Deuce'owi będą się raczej świecić oczy,widzę Toralei z ruszającym się ogonem z miauczeniem. Robbeca... nie wiem. Może będzie jej buchać para z głowy? :P

5 komentarzy:

  1. Mi się wydaje, że Deucowi będą się ruszać węże na głowie i syczeć, a Robece te śróbki w łuydkach i będą skrzypieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robbece może się świecić dół butów, że niby para xd Toralei będzie miauczeć, skoro Clawdeen wyła. A z Decuem to też sądzę, że będą świecące się oczy. Eh, nie lubię takich zabawek, zaniedbują wyobraźnię. O rany, jakbyśmy nie umieli sami zamiałczeć, tylko guzik musimy wciskać -,- A te buty to bym zrobiła czarne, z normalnie kokardką na czaszce, nie jakaś doczepiana, i tak najlepiej w rozmiarach do 42 (Nie pytajcie xD)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mnie wkurzają że starsi fani MH są traktowani nieraz jak powietrze :/ . A co do lalek Ga to uważam Po co to komu ? Ponieważ moim zdaniem lalki GA nie są ładne :( i do tego tanie . Kosztują z 150zł ... a dodatków nie mają :/ . A wyć czy inne odgłosy można w wyobraźni ... nie trzeba jakiś wyjących lalek *można samemu zawyć za darmo XD* . Też uważam że odbierają kreatywności . I kiedyś może się skączyć bateria i lalka już nie będzie wyć i co :/ ?
    Ale jestem ciekawa co będą robić Toralei , Deuce i Robbeca .... ;)
    Monsterki i ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baterie w GA (a przynajmniej w mojej Deen) są guziczki, łatwo dostać. 150 zł? Nigdy nie sprawdzałam ceny... Lorriku,widzisz jak na nas nie żałują ;3

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)