czwartek, 10 października 2013

Zdjęcie Ghouli i Werabelli

Na FB ostatnio pojawiło się takie oto zdjęcie Werabelli i Ghouli, która podobno ma wyjść w serii Power Ghouls:
Zdjęcie: Ghoulia and Wydowna are on the road again, creeping their way toward New York Comic-Con like the UHHH-mazing fan ghouls they are! #NYCC

Wydowa jest przebrana w strój,który był dołączony do lalki, a Ghoulia ma na sobie strój, który prawdopodobnie pochodzi z serii power ghouls. Pojawi się na najbliższym coomic-conie (Ojeju, jak ja bym tam chciała pojechać!!! :>), i będzie się nazywać bodajże Powerghoulia. Podoba ci się to zdjęcie? Co sądzisz o "PowerGhoulii??"


13 komentarzy:

  1. No to się z nazwą nie wysilili -.-" A ogólnie to Ghouli nie lubię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic z tych rzeczy ;* Ghoulia będzie w serii Power Ghouls taka właśnie jak tu,ale będzie to prawdopodobnie czytelniczka komiksów o superupiorkach,która zamienia się potem w DeadFast (szybką śmierć,tą która jest w komiksach). BYŁA JUŻ NA POPRZEDNIM COMIC CONIE!!! :)
    Ma przy sobie ''pamiętnik'' gdzie są podobno wszystkie komiksy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. All, grupa mh na fb napisała ,że to fotka z comic conu 2013. Napisali również, że upiorka w tej serii nazywa sięPowerghoulia, więc ja nie wiem o co tu chodzi :/

      Usuń
    2. A może po prostu chodziło im o to,że Ghoulia będzie się zaliczała do tej serii?
      Ja mam jeszcze chyba fotkę na dysku z poprzedniego CC i tam była koło niej tabliczka,że będzie w tej serii i chyba pamiętam było tam fan,ale okey.
      Kurcze... teraz sprawdziłam i nie mam ;x Zobaczę,może jeszcze gdzieś jest w necie...

      Usuń
  3. Ech, to się wysilili -.- Pasek Deuca, spodnie Operetty, a okulary jak w pierwszej serii. A na dodatek mam wrażenie, że już ją gdzieś widziałam w tej fryzurze:(
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym bardzo chciała tam być. Rany, ja się teraz gapię w monitor a ktoś pewnie właśnie mówi do Kellee "I love you, you are the best illutrator ever, gooddess of PS!", a to ja powinnam mówić! ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko wy.
      Ja również i to nie ze względu na Monster High...

      Może będzie Stan Lee! Ja...Chce..Do...NOWEGO YORKU!
      Podpytałoby się go o Lokiego ♥

      Usuń
    2. Ale wy jesteście na niego napalone :D

      Usuń
    3. Ja?...Nie...Wcale...Może...Trochę...Bardzo...Kocham go...Mam obsejsę...
      LOKI! LOKI! LOKI! LOKI! LOKI! ♥♥♥ I ♥ it!

      Usuń
    4. ,,I love it '' to ,,Kocham go'' :P

      Niech Ci będzie...
      I ♥ this god.
      Albo... I ♥ God of Mischief

      ^^

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)