sobota, 5 października 2013

Nowe lalki NS?

Na Facebooku znalazłam taki wpis:

Czyżby planowali nowe lalki z tej serii? Najbardziej zastanawia mnie INVISI BILLY! Lalka Billy'ego była jedynie żartem na Prima Aprillis, a tu widnieje napis, że wyjdzie w NS. Nie mogę również pominąć Catrine, Catty, Twyli i GiGi. Kotołaczka nie jest wielką niespodzianką, była zapowiadana do serii Art Class, a moim zdaniem New Scaremester to właśnie AC ze zmienioną nazwą. Jestem ciekawa nowych wizerunków zapowiadanych postaci. Mam nadzieję, że nie jest to żadna beka.

Cieszycie się na nowe postacie NS? Uważacie, że to oficjalna informacja?

7 komentarzy:

  1. Czemu ten wpis jest na fanpage o EAH?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EAH i MH sa lalkami tej samej firmy wiec moze ta sama osoba jest odpowiedzialna za oficjalne fp i sie pomylila? W koncu to zadna niespodzianka ze mattel jest roztargniony ostatnio ;/

      Usuń
    2. Też byłam tym zdziwiona, jednak pomyślałam sobie "info to info". Ostatnio też wszystko myli, jak mówi Rajzel :/

      Usuń
    3. no cóż, tak bywa.


      Ten sam anonim co wyżej.

      Usuń
  2. BILLYBILLYBILLYBILLYBILLYBILLYBILLYBILLY *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dyla - a ja chce sie doczekac dnia w ktorym ktos poprawnie napisze moj nick ;_;

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)