piątek, 25 października 2013

Całe arty Art Class

W internecie krążą już fragmenty pudełek AC.
Dokładniej tyłów,dzięki którym możemy zobaczyć całe graficzne upiorki:


Najbardziej podoba mi się tu Abbey,najmniej -Lala.
Widać tu,że ma bardzo młodzierzową pozę i wyraz twarzy. Draculaura -w niej zniechęca mnie buzia. Wydaje się zbyt chuda.
Skelita i Robecca ślicznie tu wyszły.
Ciekawą pozę przybrała robotka.

Ogółem,jestem zadowolona,aczkolwiek mogłoby być troszkę lepiej.

Co sądzicie o tych artach? Która upiorka najbardziej wam się spodobała?


3 komentarze:

  1. Draculaura chuda na twarzy nie jest. Robecca i Abbey tak. One mają wcięcia na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nawet sami nie pamiętają co robią. Wcześniej Lala trzymała obraz z Clawdem. Chamstwo w państwie. -_-

    OdpowiedzUsuń
  3. Art Abbey jest absolutnie wspaniały. Podoba mi się ułożenie nóg, takie luzackie. Ach, Ab, gdybym była innej orientacji... xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)