niedziela, 20 października 2013

Zdjęcia promocyjne Frights,Camera,Action!

Pojawiły się oficjalne pozy na zdjęciach promocyjnych lalek F,C,A!
Oto one:
darth-alinart:

New promos.
 

Zdziwiło mnie to,że ta czwórka ma buty właściwie identyczne. Różnią się tylko kolorami.
Najbardziej podoba mi się tu Cleo,druga jest Draculaura.
Najgorzej moim zdaniem wypadła Clawdeen. Jakoś nie pociąga mnie jej strój i uczesanie.

darth-alinart:

New promos.
 

Tutaj mamy już zestaw. Myślę,że to jest jakiś bar dla gwiazd.
Jakoś niezbyt się prezentuje. Dużo ostatnio tych kafejek się porobiło...

  darth-alinart:

New promos.
 

Następna jest toaletka. Podoba mi się. 
Co prawda w Monster High jest dużo toaletek,jednak ta się wyróżnia. 
Ciekawym pomysłem było dodanie do zestawu parawanu.

 

Na zdjęciu promocyjnym najbardziej urzekła mnie Elissabat, najmniej - Clawdia.
Jakoś bez okularów prezentuje się jeszcze gorzej niż z nimi. 
Honey i Viperine są całkiem niezłe. Powoli przekonuję się do Swamp. Gorgona już dawno mi się spodobała.
Dziwi mnie to,że na zdjęciu pokazany jest jeden dzienniczek. Czy każda będzie miała tą samą okładkę?

Podsumowując,moim zdaniem F,C,A jest całkiem dobrą serią,aczkolwiek mogłoby być odrobinę lepiej.

Podobają wam się nowe promocyjne zdjęcia lalek? Która lalka najbardziej wam się podoba?

 

5 komentarzy:

  1. Kurde czy tylko mi nie wyświetla się tło ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! I komentarze już lepiej wyglądają! <3

      Usuń
    2. TAK , teraz da się czytać i wygląda to bardzo fajnie :)

      Usuń
  2. Cleo w Frights Camera Action wygląda bosko. Muszę mieć *_*

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)