sobota, 12 października 2013

Jeszcze trochę zdjęć...

Niczego nowego jeszcze nie pokazali, jednak nowych zbliżeń nie brakuje :D

 Nie podoba mi się fryzura Deen, wolałam tą z artu, mimo, że była już w SO :(
 Robecca w swoim nieco staroświeckim stylu chwyciła mnie za serce. Jej sukieneczka jest piękna, cudowna. Buty pasują do całokształtu, mnie nie przeszkadza, że były w Fashion Packu :-)
 Lala również wyszła cudnie. Mnie również podoba się połączenie jej podstawowych kolorów z żółtym. Taki sam wyraz twarzy Lala miała w SCOF na promocyjnym. Ja akurat go lubię.
 Zbliżenie na Jinafire. Jej lalka również jest cudna, jednak porównując do artu, czegoś mi w niej brakuje, i nie jest to długość tuniki.
 Z Ghoul Spirit Frankie mi się nawet spodobała, choć nadal nie rozumiem, czemu tego nie połączyli z Go, MH Team. Z daleka lalka na mnie zrobiła dobre wrażenie, jednak z bliska jej cień do powiek strasznie zniechęca. Róż tu w ogóle nie pasuje, źle jest rozmieszczony, straszliwie ten cień zniechęca.
 Przy Catrine się nie postarali. Nie mam nic do jej fryzury, jest ładna, jednak strój to klapa. Catrine wygląda trochę jak urzędniczka, itp. Z bliska jednak prezentuje się nie najgorzej.
Venus z tej serii mi się bardzo podoba. No bo w sumie: czego wymagać po serii kibicowskiej? Zawsze myślałam, że Ven będzie dziwnie wyglądać w grzywce: myliłam się, jest jej do twarzy. Spectra... sukienka nie najgorsza, ale całokształt pozostawia wiele do życzenia.

Co myslicie o zbliżeniach? Jakie lalki chcielibyście jeszcze zobaczyć?

15 komentarzy:

  1. Mi z tych lalek spodobała się Venus **
    Monsterki i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spectra wygląda jakby chciała kogoś zabić ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostało 5 malutkich, żółciutkich,okrąglutkim, niecałych(bo już cztery:D), chińskich minutek, babeczki!( prawa autorskie należą do mojej katachetki)
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, gdzie te cholerne wyniki!?
    Jej Seksowność Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
  5. Minutka!
    (chyba wiesz kto)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi z tych lalek najbardziej się spodobały: Deenie, Jin, Catrine i Ven.
    JSKM

    OdpowiedzUsuń
  7. I wybiła ta godzina:D
    (to znów ja)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Głosowanie miało być do piętnastej, wyniki miały być później (właśnie je piszę, a przez to, że muszę akceptować komentarze schodzi mi się dłużej)

      Usuń
  9. A mnie urzekła fryzura Deen, jest fantastyczna, jak cała lalka. Czekam na nią z niecierpliwością, taką samą jak na wyniki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)