niedziela, 20 października 2013

Konkurs przedłużony

Pamiętacie konkurs fotograficzny Bukowego Lasu? Otóż został on przedłużony. Nie udało mi się znaleźć dokładnych powodów, ale podejrzewam dwie opcje:
1. Możliwe, że na konkurs zostało wysłanych za mało prac.
2. Niektórzy uczestnicy poprosili o trzecią część ''Przyjaciółek na Zabój'', która wychodzi w listopadzie, a organizatorzy nie mogą wysyłać książek przed premierą.


Osobiście uważam, że przedłużenie konkursu o miesiąc jest lekkim przegięciem, bo w końcu niektórzy spieszyli się ze zdjęciami, a tutaj się okazuje, że mają dodatkowy czas na zgłaszanie się.
Udało mi się znaleźć, że wyniki mają się pojawić najpóźniej do 2 grudnia. Niestety, trochę poczekamy...

Wysłaliście już zdjęcia? Co sądzicie o przedłużeniu konkursu?


6 komentarzy:

  1. Szkoda, że już wysłałam, bo wczoraj znalazłam takie super drzewo. Kurde.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się. Ja już wysłałam dawno... szkoda,bo chciałam zdjęcie pokazać na tańczącej,widać jeszcze nie teraz ;x

    OdpowiedzUsuń
  3. Chamstwo!!!!! Męczyłam się nad fotą, czekam z koleżanką na wyniki (i tak są późno), a teraz musimy czekać 2 razy tyle!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. No chyba ich pogięło, tak samo jak mojego kolegę, który miał takie dłuuuuugie piękne włosy i je ściął kilka dni temu ;_;

    OdpowiedzUsuń
  5. alleluja chciałam to wysłać ale się za późno dowiedziałam a teraz mam szanse jeszcze wysłać :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)