sobota, 12 października 2013

Wyniki konkursu na redaktora + zapowiedź

Nadeszła upragniona chwila. Pora ogłosić wyniki konkursu na redaktora.
Na początku chciałabym podziękować wszystkim, którzy oddali głos. To wasza zasługa i dzięki wam mamy zaszczyt powitać trzecią, ostatnią redaktorkę na My Monster High.
Chciałabym również serdecznie podziękować wszystkim redaktorkom na okresie próbnym. Spisałyście się świetnie, jednakże ostateczna decyzja należała do czytelników.



Ponad połowa głosów należy do Dyli Threefive, która oficjalnie zostanie z nami już do końca.
Zaciętą walkę z Dylą stoczyła Victoria Forever Child, której mało brakowało, aby dogonić rywalkę.

Witamy w ekipie, Dylo!

+

W tytule posta dopisałam ''zapowiedź''. Tyczy się to oczywiście nagłówka. Nie chciałam zdradzać za dużo, więc musicie się nacieszyć tylko małym fragmentem.



43 komentarze:

  1. Taaaak! Dyla! Właśnie ciebie chciałam zobaczyć w ekipie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ci Dylo. Victorii oczywiście też. Vic, a może chciałbyś ze mną pisać na jakimś blogu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ja Wam pięknie dziękuję... Nie wiem, co powiedzieć! Strasznie się cieszę! Będę Was całować po stopach :D Bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo Wam dziękuję! Oczywiście Spectrze i Vici też gratuluję :) Też się super spisałyście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Cieszę się z tobą. Czekam na nowinki :) :D

      Usuń
    2. Jej, Dyl, nie wiedziałam o twoim fetyszu XDD. Gratki kotku! I dzięki :D

      Usuń
  4. Haha, ale się cieszę! Tyle osób *-* Dziękuuuję tym 60 koteczkom! Fajnie, że Dyl będzie pisać, ma najwięcej czasu na to i dobrze jej idzie. Gratuluję wam! Jestem taka najarana, że tu pisałam i mam 2 miejsce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha XD Ale dużo pokazałaś Lorriku ;333
    Ja również witam Dyll,ale z osobna i dziękuję Spectrze i Vicc ;) Gratki dla każdej i buziaki,że wytrzymałyście w tym wariatkowie,a Dyll jeszcze zostanie ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje ! Mam pytanie do LORR.. dlatego do niej bo myśle że ona zna jakieś fajne strony do ściągnięcia gimpa :) Jest mi potrzebny do pracy w szkole .. proszę jężeli znacie to albo opublikujcie komentarz albo napiszcie u mnie na blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, nie podam Ci tej strony, iż pobrałam go kilka lat temu, wszak kolega mi o tym iście pomocnym programie powiedział, a ja, głupia i niemądra, nazwy strony, z której ściągałam, nie zapisałam, gdyż sądziłam, iż potrzebna mi już nie będzie, tudzież nie będę musiała na nią wchodzić ponownie.

      Usuń
    2. Ponadto wątpię, iż zamierzasz użytkować wyżej wymieniony program do szkoły, gdyż w szkole nie jest preferowane pobieranie programów z jakże mądrego wynalazku, zwanym Internetem, tak więc mam silne podstawy, aby sądzić, iż użytek z Gimp'a będziesz wykorzystała dla swoich własnych, grzesznych fantazji.

      Usuń
    3. Ci, którzy w mą mądrość wątpili niech wiedzą, że me słownictwo jest bogate, jak właściciele firmy pasty do zębów.

      Usuń
    4. Hehe, też jak dla mnie do szkoły internet nie powinien być potrzebny, ale moja nowa wychowawczyni chyba za dużo filmów ogląda bo najpierw praca w power poincie, potem w worldzie a potem jeszcze do jakichś inncyh :) lol mi tej szkoły ... nawet do religii z internetu każą nam spisywać

      Usuń
  7. a ty alekso znasz ?

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym wolała vic ale też gj dylo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięx :D Ale Dyl będzie dobrą redaktorką, ajm szur ^^

      Usuń
  9. Co?! Głupio, nie cierpie Dyli, wolę Spectrę i to ona powinna być na jej miejscu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem jedno: Masz problem Anonimku ;3 Dyll zostaje i kropka. Miała ok. 3 razy więcej głosów od Spectry,a na blogu większość ją chciała. Nie słuchamy się pojedynczych osób.

      Usuń
  10. nie słuchamy pojedyńczych osób >? Ogólnie to może stanęła bym za niom, ale skoro jest aż tak głupia aby pisać z anonima to znaczy że to upiorna spectra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skad wiesz, że Spectra? Masz dowód? Nie.

      Usuń
    2. jej po prostu anonim i nagle jej tak broni. a ty dyla sie nie prój

      Usuń
    3. Próć? Ja tylko bronię Spectry i stwierdzam fakty.

      Usuń
    4. Stwierdzasz fakty których brak

      Usuń
    5. A dobra, na takim poziomie nie gadam xD

      Usuń
    6. I tak ma być Dyll ;33 # lóbie to ^^

      (specjalnie tak,spokojnie XD)

      Usuń
    7. Ja tego nie pisałam, ja nawet na siebie nie głosowałam tylko na Dyll! Więc twoja bezpodstawne oskarżenia zachowaj dla siebie.

      Usuń
    8. ^
      |

      Dlatego Verca ni mosz rocji :3

      Usuń
    9. Nie masz dowodów tylko przypuszczenia. A Spectra nawet zagłosowała na Dyl, o ile nie kłamała, więc czemu by miała tak pisać? Masz bardzo prosty tok myślenia, który nie potrafi objąć więcej niż jedną możliwość. A jak Dyl pruje to ja szyję -,-"

      Usuń
    10. Verca, masz bardzo prosty tok rozumowania, który nie potrafi objąć więcej niż jedną możliwość. A Dyl stwierdziła fakt - nie masz dowodów. Masz? Nie, więc to jest fakt. A jak Dyla pruje to ja szyję (to nie ma sensu zupełnie tak jak twoje "argumenty", ale fajnie brzmi xD)

      Usuń
    11. Hahah, nie wiedziałam, że tamten komentarz się wysłał xD

      Usuń
  11. A ja tam gratuluję i daję link do b. ładnego zdjęcia Gigi, które nie wiem czy się przyda, a jutro machnę wam kilka form butów, żeby nie wszystko na raz. Albowiem słownictwo mua także bogate jest, a zdjęcie, b.ładne zresztą, podam wam w linku tym oto:

    http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20131005094437/monsterhigh/pl/images/9/99/Whisp_%26_Gigi.png

    by JVV

    OdpowiedzUsuń
  12. ja uważam ze co do zapowiedzi to to jest : PASEK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasek?! Coś ty. To jest O ze słowa MONSTER.

      Usuń
    2. Mnie przypomina klamrę z paska do spodni :D

      Usuń
    3. Nie, to pasek jest, no chyba XD

      Żożo (niezalogowana)

      Usuń
    4. No niech wam będzie. Ale to tylko skrawek i wyglądało jakby to było O.

      Usuń
  13. Gratuluję :*
    Monsterka11 z pingera

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)