piątek, 3 maja 2013

Zwycięstwo!!!-

Wygrałyśmy! Nasze hejty!
Opłacały się! Blog my-monsterhigh2.blogspot.com został usunięty. Ta oto osoba:  Bloomcia01 ,
usunęła kopię MMH. :) Odniosłyśmy wielkie zwycięstwo, prawda? Przepraszam, Ewelina, że piszę tego posta, bo ty jesteś właścicielką, ale nie mogłam się powstrzymać, gdy zobaczyłam zdanie: "Blog został usunięty". Oczywiście ty i Ola dodajcie EDITA, żeby to był taki wspólny zwycięski pościk. Nie no, cholerka uczcić to trzeba! Może jakiś konkursik?

Do wyboru:

  • Day with Monster Figure
  • Face Base Competition (Polega na zaprojektowaniu twarzy XD  :*)
  • coś innego (pomysły w komciach)

Jaki chcecie konkurs, piszcie w komentarzach.

Dobrze by było gdyby Bloomcia01 się wypowiedziała,
czy ruszyło ją sumienie czy się przestraszyła. :)

3:-)


Edit od Lorraine:
 Również przyłączam się do świętowania. Bardzo, ale to bardzo wam dziękuję, hejterzy wy moi, za wasz wysiłek włożony w hejtowanie Bloomci. W szczególności jednak pragnę podziękować Magdzie Blue, która namówiła dziewczynę do usunięcia bloga. A żeby wam bardziej podziękować, urządzę, jak Violetta, konkurs.
Do wyboru:

II edycja Travels In Time (będzie polegała na tym samym, tylko pracę będzie trzeba zrobić komputerowo)

Deadly Songs (zrobienie komputerowo postaci, opierając się na dowolnie wybranej piosence)

Lub inne (propozycje w komentarzach)

Edit od Aleksa:
Cóż to za świętowanie beze mnie! Ja również bardzo wam dziękuję moje kochane,hejtujące potworki :*
Niestety ja już mam jeden konkurs do nadzorowania,dlatego jestem za Deadly Songs Lorr.
Mam nadzieję,że i inni żałośni kopiarze zaprzestaną kopiowania :*
Bez was by nam się nie udało :D

EDIT:
Bloomcia odnowiła bloga, wiem
już chyba dlaczego...
Wojna? Nie, gdzieś mamy te kopiary,
kopiujcie sobie ile wlezie i tak g**no
wam to da.




95 komentarzy:

  1. Hej, sory za "spam", ale na StarSue jest nowa gra - http://www.starsue.net/game/Monster_High_Avatar.html

    Cytrynova_13

    OdpowiedzUsuń
  2. Wchodzę i zastaję same dobre nowinki! :)) <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się do drugiego

    OdpowiedzUsuń
  4. Ąaaaaaaaaaaaaaa!
    Balanga do białego rana! Ja przygotowywuje muzę , All miejsce impry ty możesz gości , Lorr picolo xd I może jeszcze Zozo jedzonko xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki :P No to ja picolo :-)

      Usuń
    2. No ku^^a nie!!!!!!!!!!!!
      Całą noc Rhapsody of fire?!!!!
      Okeee, zapraszam samych vipów
      -Lorraine
      -Aleksa
      -Violetta (tak to ja xd)
      -Lidia
      -Zozolek9
      -Rochelle Goyle

      i wieleee innych

      Usuń
    3. Ok, to jak ja mam przygotować jedzonko to co chcecie? Ja preferuję pizzę i żelki :D
      Ave legiony, sława i chwała, bowiem My Monster High wygrało :D
      Teraz jeszcze trzeba tych hejtujących mnie anonimów zhejtować XD

      Usuń
    4. Spokojnie, będę tolerancyjna i będę puszczała piosenki typowo imprezowe np.
      - Don Omar ft. Lucenzo - Danza Kuduro
      - DJ Antoine ft. The Beat Shakers - Ma Cherie
      - Chris Brown ft. Pitbull - International Love
      - David Guetta ft. Akon - Sexy Bi^ch
      - Remady ft. Manu-L - Single Ladies
      I na wielki finał Dubstepowe koszenie trawy;D

      Co jak co, Popu słuchałam przez większość swojego życia i znam mnóstwo piosenek, których i tak nie słucham:P

      Usuń
    5. To będzie fajna impra !

      Usuń
    6. To weź jeszcze Krewella-Come and Get it i Karetus-Day by Day :D

      Usuń
    7. Nie znam żadnej z tych piosenek. xD
      Ale nie ma się co dziwić... Mama jeszcze mnie w wózeczku zabierała na koncerty rockowe i metalowe. Haha. Ludzie patrzą, a tu bobas na takim koncercie. ;p

      Usuń
    8. No i o Gangam Style nie zapomnijcie, loffciam do tego tańczyć.

      Usuń
  5. Lorrik chyba travel nie ma liczby mnogiej z "s". Jkbc. to ja konkurs zrobię za 3 dni, to się postaraj po mnie, żeby dużo czasu było, a nie szysztko na raz. XDD Obgadamy to jeszcze z Olą na naszej zacnej jakże stronie. XD
    A i ja chcę Deadly Songs, już wiem co zrobię. Mwahahahaha 3:-) (na diabełki mnie wzięło)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten konkurs Violetty to Day with Monster Figure (błagam wybierz ten, ponieważ nawet jestem w tym dobra, a w poprzednim nie wzięłam udziału) a jeśli chodzi o konkurs Lorr to o co chodzi w Travels in Time.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też chcem Deadly song :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hura!!! We are the champions - my friend And we'll keep on fighting till the end We are the champions We are the champions No time for losers 'Cause we are the champions of the world !!!! niech żyje Lorraine!Niech żyje Aleksa! Niech żyje Violetta! Niech żyje MMH!!!!
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem za konkiem Deadly Songs

    OdpowiedzUsuń
  10. ja wymyślłam lepszy konkurs niech każdy chentny zrobi własny odcinek mh no i zagłosją na ten najleppszy

    OdpowiedzUsuń
  11. Na coś się te hejty przydały ;) Dobrze, że tamta żałosna kopiara usunęła bloga.
    Jestem za drugą edycją Travels In Time. :D WM

    OdpowiedzUsuń
  12. deadly songs będzie fajny

    OdpowiedzUsuń
  13. Hue Hue :D mamy do świętowania usunięcie "bloga" tej bloomci (i to 3 maja!) nazwijmy 3 maj:
    "Konstytucja urodzinowa imienia milorda Lorr pod wezwaniem usunięcia bloga kopiary kryjącej się pod pseudonimem bloomcia01"(piszę ją z małej litery,bo nie warto tej kopiary z dużej!!)
    hehe dobre,no nie?? Ewelina,Ola i Wiola(ale się rymuje:D) Już prrrrawie koniec z kopiarami! Stawiam picollo XD
    Pastelovva_123(juz 3 raz zmieniłam podpis,ale przy tym zostanę,kiedyś Dracuallie<3 i FlutterShine)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta świętujcie to że go wznowiła

      Usuń
    2. Po głębszym namyśleniu stwierdziłam, że nie będę gadała z tym niedorozwojem. Ma kopię MMH - co z tego? Przecież każdy już wie i widzi, że jest to kopia, a ona tylko reklamuje bloga. A poza tym, jeśli bym ją zgłosiła, miałaby zapewne sprawę w sądzie, a ja dostałabym niezłe odszkodowanie.

      Usuń
    3. Dla sprostowania - Sorki, że napisałam ja, ale wygląd bloga robiłam osobiście. Musicie mi wybaczyć moje chamstwo^^

      Usuń
  14. super wiedziałem że wygracie ej a ta blomcia czy jak jej tam to ona nie ma konta na yotube?

    OdpowiedzUsuń
  15. Clawdeen.High.4 maja 2013 09:38

    Ja jestem za tym podobnym do DWMF (to z pamiętnikiem) Ale każdy musiałby napisać pamiętnik od Catty Noir :)


    Clawdeen.High.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja bym z vielety chiałam zaprojektować ztwarz
    a z lorr travas druga edycja
    poli123anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjojoj jak ja bym się ucieszyła gdybyś napisała moje niezwykle trudne imię poprawnie. :( Zrobisz to for me?

      Usuń
    2. Lorr, wg tego tu anonima masz zrobić TRAVĘ (trawę dla niekumatych XD) w czasie! :"D Cóż to za naukowy pomysł! Ej, Vieletya, skombinuj trawę XDDD

      Usuń
    3. Będziemy kosić trawę, huraaaaa! xD Tylko nie przytnijcie mi kapusty, w arbuzy wjechać pozwalam... *jakiś koleś jedzie* W arbuzy! Nie, nie, nie! K^^wa nie w kapustę!

      Usuń
    4. Będzie na placki ziemniaczane :3

      Usuń
  17. Kkonkurs może być taki że trzeba zrobić jakąś upiorkę jako człowiek

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem za Deadly Songs, a jak nie, to na najładniejsze dwie straszyciółki OC! (Stworzyć dwie postacie OC) Jak nie, to na jedną postać OC z dowolnej bazy. Dałabym Nicolette! ;D
    I uwaga! Kolejny pomysł! xD
    Może żeby wymyślić fabułę filmu, czyli napisać tytuł (np. scaris, 13 wishes), podać nowe upiorki w tym filmie (np. w 13 wishes Gigi i Twyla, w scaris Jinafire i Skelita), krótko je scharakteryzować, powiedzieć kim są (np. dżin, wampir), napisać miejsce wydarzenia filmu (np. scaris jest paryski, 13 wishes jest egipski) i oczywiście fabułę, czyli o co w tym chodzi (tak jak w którymś z postów była krótka, zachęcająca, tajemnicza fabuła 13W). Co wy na to? ^_^ To byłoby super! Stworzyłabym z Nicolette! A jakby jeszcze trzeba było zrobić logo tego filmu? :o Lub te nowe postacie lub plakat (chociaż to by było trudne)!

    Więc jeszcze raz spytam... Dobry pomysł? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny, ale nwm czy czytelnicy, by na to pojechali. Wiesz, to taka grubsza sprawa. (postacie, logo... dużo tego)
      Jeśli bym mogła użyłabym tego konkursu, tylko ograniczyłabym go do samej fabuły.
      Zgodziłabyś się? Bo ogólnie koneq fajny by był. ;-)

      Usuń
  19. Ej! Tak sobie myślę,że ta bloomcia01 mogła się poskarżyć mamusi (o ile ją ma)i mamusia nakłoniła ją do usunięcia bloga. Ale to tylko moja opinia. Milorrdzie XD, Walniej Deadly songs,bo mam pomysła:D
    ----
    Pastelovva_123
    P.S. te kreski to podkreślenie,że wepchałam tam Lorr ;D ....
    I pytanko:
    Jak wymawia się Lorraine? Lorreajn,Loraine czy jakoś tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lorein ;D A nazwisko tak się wymawia, jak szlachetnego Fernando Torres'a.

      Usuń
    2. Ja tam mówię Lorain XD Ale okey, po prostu Lorr ._. Najlepiej._.

      Usuń
  20. Pomyliło ci się ona usuneła bo z twojej głupoty bo jej ci sie żal zrobiło bo masz coś z główką!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja mam k^^wa głowę? *le macam głowę* O ja pier^^lę, mam głowę! Ale się gość od Niemca ucieszy (informacja zrozumiała dla zayebistych ludzi z mojej skzoły).

      Usuń
    2. Jesteś idiotką i tyle!

      Usuń
    3. Wow, jak mi pojechałaś, no po prostu Pokojowa Nagroda Nobla, jak nic.

      Usuń
    4. Bloomcia to ty? :-P

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Masz jakiś problem z móżdżkiem, czy cię poj^^ało, suko? -_-
      Nie próbuj się ze mną kłócić. -.-

      Usuń
    7. Haha, usunęłaś? Co, nie przełączyłaś się na anonimowego?! Żałosne, no na prawdę...
      Podszyć się pod inną kopiarę, by się dowartościować się "obrażaniem " nas jakimiś dziecinnymi przezwiskami? No Błagam...

      Usuń
    8. Och, co za wpadka. xD

      Usuń
    9. A gdzie mieszkasz a może sie porachujemy??? Nie boje sie cb jesteś pierdolnięta!

      Usuń
    10. No na pewno nie ja jestem tu nienormalna. -.-
      Nie chcę wiedzieć gdzie się wychowywałaś (na ulicy, kur^a?!)
      ale ja mam zasadę, że się nie bije- z nikim. Więc swoje małe
      piąstki zostaw na swoje koleżanki, które już pewnie zdychają ze strachu.

      Usuń
    11. Ha! Wiedziałam boi się że ją pobiję! Wiedziałam że żadna z was sie nie zgodzi na to pewnie z ciebie jakaś cykorka!
      Ja bym cię pobiła już parę osób bobiłam a z tobą bym żadnego problemu nie miała!

      Usuń
    12. Na twoim miejscu bym się bała Magda zlała już nie jednego chłopaka i nie miała litości z tobą będzie tak samo a może nawet gorzej

      Usuń
    13. Dobrze się czujesz?!
      Ty mnie pobijesz, no proszę bardzo, dawaj.
      Żal mi cię dziewczynko, do bicia się bierzesz! Haha, zapisz się
      na boks jak tak lubisz "bić" ludzi! Hahaha, nie no ryję ze śmiechu,
      pobiłaś parę osób! Dwóch 4- latków?! A możw 4 mrówki? Nie no... Tak się ciebie boję, że
      za chwilę się popłaczę ze śmiechu!
      Jeśli masz jakiś problem z główcią to polecam psychiatryk. ;)
      Ja pier^olę... do bicia się dziewczynka bierze... :-PP
      Do czego to dochodzi... zagubione, nielubiane ofiary losu udają takie
      silne! Ło! Pare osób zbiła! Weź się idź uczyć ortografii, smarkulo niedouczona.

      Usuń
    14. Aha, w du*ie mam twoje popier^olone groźby, bo one działają tylko
      na przedszkolaki, więc sobie odpuść. xD
      Zdrowia umysłu życzę, bo najwyraźniej coś masz nie tak.

      Usuń
    15. Problemu to ty nie masz ze mną tylko zw swoim chorym umysłem, dla twojej jebanej
      wiadomości. ^.^

      Usuń
    16. Weź się magda, Viola ma rację, masz coś z głową. -.-

      Usuń
    17. No chyba raczej ty pojebańcu!

      Usuń
    18. Odezwała się... nienormalna numer 1.

      Usuń
    19. Ale mi pojechałyście! No normalnie się boje! Łał nie wiedziałam że Viol umie tak żałośnie pyskować łał

      Usuń
    20. No i dziecko, z powodu braku mózgu w głowie, kopiuje riposty... Wiesz, naprawdę jesteś jakimś bachorem-,-

      Usuń
    21. Hahaha, kto tu jest żałosny! Przypominam, że to ty jako niezrównoważona psychicznie chciałaś się podszyć pod tą całą laylę. Co?! Głupio ci teraz nie?! To próbujesz uciec od swojej głupoty i pogrążać się w jakiś kłótniach?!! Ależ mi cię żal... na prawdę, żal mi cb, tego twojego chorego rozumowania i najbardziej tego, że próbujesz być taaaaka wspaniała, silna, ale tylko w internecie... biedne, zagubione dzieciątko... :'(

      Usuń
    22. Ona się pod nikogo nie podszywa Layla to moja siostra no ale cóż jak nie wierzysz to twój problem ja wiem swoje

      Usuń
    23. Eeee... co to ma wspólnego? Bo chyba nie za bardzo wiesz o co chodzi, to się nie wtrącaj. -.- Zajmij się swoją kopią naszego bloga.

      Usuń
    24. A niby czemu miało by mi być głupio?

      Usuń
    25. Bo jesteś skończoną kretynką i mądrością to ty nie grzeszysz. -.-

      Usuń
    26. Nie masz nic więcej do powiedzenia? Tak myślałam, słów w główce zabrakło... ;-**

      Usuń
  21. Odkąd Violetta pisze na tym blogu,bardzo ją polubiłam.Ale no cóż...nie podoba mi się że piszecie na blogu o MH takie rzeczy jak "zwycięstwa",bo to nie jest zabawa.Nigdy nie chciałam patrzeć na to jak Violetta przeklina.Mnie się zdarza,ale nie w internecie!I pomyślcie...może tym osobom które hejtujecie jest teraz smutno bo zmuszacie je do usunięcia blogów na których im zależy.Wtedy możecie nawet stracić obserwatorówMam nadzieję,że ten komentarz przemówi wam troszeczkę do rozumu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, napiszę to tak. Nie chcemy pozbywać się innych blogów, które kopiują np. obrazki, na dobre. Chcemy tylko, aby zaczęły same ich szukać, a nie kopiować. Tak samo z treścią. To nie jest przyjemne, gdy ktoś się napracuje, a ktoś inny wszystko zerżnie i będzie miał to samo. Co innego z tym blogiem, o którym mowa w poście - tam było wszystko skopiowane: nagłówek, tło, posty... A co do samego posta - osobiście nie zamierzałam go pisać, tylko cieszyć się tym w komentarzach. Uznajmy, że ten post jest do wyboru konkursu.

      Usuń
    2. Okej,ale jak nie będę miała co napisać na moim blogu to mogę pożyczyć temat ale napisać swoimi słowami.Zdjęcia znajdę inne,może trochę podobne i napiszę że wasz blog jest źródłem.Ok?

      Usuń
    3. Jeśli to kogoś uraziło to przepraszam, ale to pod wpływem chwili.
      Rzeczywiście ostatnio zbyt dużo przeklinam, postaram się nie dawać złego przykładu i jak się wymsknie to przed opublikowaniem usunę. :)

      Violetta

      Usuń
  22. Jestem za konkursem Deadly Song czy jakoś tak.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam pomysł na konkurs, który polega na napisaniu niedługiego opowiadania MH, w którym podane jest rozpoczęcie i zakończenie, np. Lorr podaje że opowiadanie ma wyglądać tak: Venus zjadła 6 cheesburgera w McDonaldsie.(...)Aleksa zauważyła martwego staruszka leżącego na chodniku. Oczywiście wy wymyśliłyście by inne zdania żeby było fer, chodzi mi o to że to ma być kompletnie bez sensu, aby uczestnicy mogli zaszaleć ;p Mam nadzieję że się wam spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  24. I mam jeszcze pytanko odnoście Deadly Songs. ;P
    Czy polegałby na tym, żeby zrobić jakąś postać z teledysku (wybranej piosenki)? Czy wokalisty? Czy może w tym klimacie swoją OC? A może jakby wyglądała ta OC, gdyby występowała w tym teledysku?
    Tak z ciekawości pytam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ciesze sie razem z Wami ale nie chce zeby Vii przeklinala :( Lorr tez :(
    tego bloga czytaja tez mniejsze dzieci ktore nie powinny widziec takich rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  26. Deadly Songs! Świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  27. Ohhh... Czyżby Viol się wściekła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, po prostu przykro mi gdy widzę takie ofiary jak ty. :)

      Usuń
    2. A mi że widzę takie jak ty~:P

      Usuń
    3. Ojej, ciągle tu wchodzisz? Biedactwo, własnej ripsty nie może wymyślić. ;'-(

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)