sobota, 4 maja 2013

Kolejny konkurs w moim wydaniu- Face Base Competition





Ale beznadziejny plakat... Do następnego konkursu zrobię lepszy XD


Oto baza:


Przedłużę czas wysyłania do 15 możecie przesyłać,
wyniki ukżą się 16 maja.

W ocenie, pod uwagę biorę TYLKO:
- fryzurę
- makijaż
- ewentualne dodatki np. kolczyki

UWAGA!
Możecie zrobić bluzkę dla bazy,
ale nie będzie ona brana pod uwagę przy
ocenie.

Ok, życzę wam powodzenia, myślę, że pomysł wam się spodobał. :)
Do konkursu zapraszam też anonimowych, Lorr i Aleksę. :)
A i aby konkurs się odbył potrzeba mi min. 5 prac.

PS.
Nie martwcie się, DWMF 2
zrobię za jakiś miesiąc. :)
Mam już fajny pomysł na motyw  przewodni. 
3;-)
Noi i tak nawiasem, to w zakładce Rysunki
są już moje bazgrołki. ^^




53 komentarze:

  1. Myślę ,że wezmę udział ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. A można cieniować w bardziej ''wyrafinowany'' sposób? To znaczy np. zupełnie inaczej pokolorować środkową część oka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko można, jak mówiłam czy w gimpie czy w paint'cie, liczą się zdolności.

      Usuń
    2. Clawdeen.High.4 maja 2013 15:18

      Lorr, znając Twoje zdolności graficzne na pewno zajmiesz 1 miejsce :* ;)

      Usuń
    3. heh ja też robie w gimpie ;)

      Usuń
  3. nie mogę skopiować bazy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób screena, albo coś wymyślę. ;-(

      Usuń
    2. Ja też nie umię skopiować nic już z tego bloga ( kopiuję tylko basy ) nie umię skopiować co się dzieje ???

      Howie

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież o to chodzi... -.- Czytajcie dokładnie instrukcję!!!
      ZROBIĆ MAKIJAŻ!!! MAKIJAŻ= OCZY, POLICZKI, USTA, BRWI itd.

      Usuń
  5. można zmienić kolor ust?

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny koneq, może wezmę udział ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. W zasadzie można zmienić całe rysy twarzy, ale kontur bazy musi pozostać, tak, aby było widać, że to z właściwej bazy.

    OdpowiedzUsuń
  8. wysłałam ci mam nadzieję że ci się spodoba;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanowię się czy brać udział.

    PS.
    Mam Abbey RM ! Moją 1 lalkę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Clawdeen.High.4 maja 2013 14:34

    Plakat jest spoko :*

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny pomysł może wezmę udział
    (nie zalogowana Sweet_Simka)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dodano na You Tubie nowy angielski odcinek http://www.youtube.com/watch?v=6QR0w58oxAM

    OdpowiedzUsuń
  13. ja robie z screena bo nie umiem skopiować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie brałam udziału w konkursach ale spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  15. Wezmę udział w moim 1 konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogę jej skopiować :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeciągnij obrazek do drugiej zakładki lub zrób print screen.

      Usuń
  17. Nie moge skopiowac bazy

    Paula Kujda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób screena lub przeciągnij obrazek do drugiej zakładki, albo wyślij mi maila z
      poproszeniem o obrazek to ci wyślę osobiście. ;)

      Usuń
  18. jest blokada nie mozna skopiowac bazy !

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie mogłam skopiować tej basy ale znalazłam w internecie taką samą, czy to się też liczy???


    agis213

    OdpowiedzUsuń
  20. nie mogę skopiować? czemu? :(;(:/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zrobię moją Rochellkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. A rzęsy też, czy zostawić taką jak na bazie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cholerka jasna!!!!!
      MAKIJAŻ KURNA!!!!!!!!!
      No pewnie, że tak, chociaż, jak wolisz.
      Ja tylko powiem, że wolę dopracowane prace, a nie jakieś
      bezrzęsne pokraki. -.-

      Usuń
  23. Mam już gotową pracę

    OdpowiedzUsuń
  24. a będą pokazane wszystkie prace, które wzięły udział?

    OdpowiedzUsuń
  25. A mogę zrobić z tej basy tylko wsiąść ją z kądś indziej? Bo tutaj to rozpikselowana jest.. -.-

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobra k^^wa przymknąć się i słuchajcie mnie, albowiem przemawiać będę.
    Khyyyy, khyy... *mówię jak le pogodynka* Aby skopiować bazę, należy najechać na nią myszką, a następnie przeciągnąć, ciągnąć i ciągnąć (bez skojarzeń was proszę) aż przeciągnięcie do drugiej zakładki. Jeśli będzie trzeba, osobiście zrobię poradnik. A teraz wielkie brawa, pszę państwa.

    OdpowiedzUsuń
  27. bez skojarzęń, nie no ryję ze śmiechu. Mwahahaha! Ja prdl... Lorrik ty to masz pomysły kurde! XD

    *le bijemy bravo, bo ego Evelynn zostanie urażone ;3 *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem;D A teraz bijcie pokłony przede mną, albowiem hańba wam będzie.

      Usuń
    2. Kur^a już podłogę liżemy XD

      Usuń
    3. Albowiem nowy Vanish był na niej położowy ;D

      Usuń
  28. Eh, gdyby mieć 13 lat co do dnia (urodziłam się w halloween 2000 roku) i komputer by pozwolił zrobić mi gmail ;_;
    RoksiR14

    OdpowiedzUsuń
  29. Chyba też wezmę udział:)
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  30. a czy skóra będzie brana pod uwagę

    OdpowiedzUsuń
  31. powtarzam- wszystko oprócz ubrania jest brane pod uwagę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wysyłam pracę na mój 1. konkurs:D
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  33. Jinafire Long :)6 maja 2013 16:11

    Wezmę udział!
    Ten konek = czaaad!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)