sobota, 9 listopada 2013

Zdjęcie promocyjne lalek Coffin Bean!

Ostatnio wzięli się za zdjęcia promocyjne.
Teraz możemy zobaczyć oficjalne pozy lalek CB:

 

Moim zdaniem wszystkie 3 wyszły przepięknie! 
Najbardziej podoba mi się na obrazku Frankie. 
Ma ciekawą pozę i nawet trochę mnie to zachęciło do niej w tej wersji.
Toralei jest dla mnie przeupiorna! Mam nadzieję,że jej lalka nie będzie zbyt droga. 
Bardzo chciałabym ją mieć.
Abbey również ciekawie wygląda. Śliczną ma fryzurkę. 
Myślę jednak,że jej szminka jest trochę tu za jasna.

Podobają wam się oficjalne pozy upiorek? Kogo lalkę chcielibyście najbardziej?

Za info dziękuję : Lorraine Torres :P

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Haha ;3 No widzisz ^_^ Tyj... siedź na FB ;_; Nudam się ;3

      Usuń
  2. Dla mnie tu wyszły super na CC fatalnie wyszły.
    NP

    OdpowiedzUsuń
  3. ale buty u abbey są bardzo podobne od tych z picture day tylko że pomalowane na różowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje! Wygrałeś internety!... Dżołk. Prawda - są w PD,ale aż tak się nie rzucają. Tutaj akurat wyglądają jeszcze ok ;3

      Usuń
  4. Abbey i Frankie wyszły cudnie. Torr już tylko fajnie. I i tak uważam, że jest fatalna w tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, w pudełku, na tych niewyraźnych zdjęciach Torrka wyglądała tak sobie, a tu ładnie :) Czekam na więcej zdjęć tej lalki, będę się zastanawiać między nią a Power Ghouls...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zauważyliście, że Frankie ma pasek Deuca.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)