środa, 27 listopada 2013

Promo SS

Pojawiły się zdjęcia promocyjne lalek Sweet Screams!:
-Frankie
 
     
 
Frankie w pudełku bardzo mi się podobała. Oczy lalki ze zdjęcia promocyjnego mnie z lekka odstraszają. Upiorka ma na nich taki tępy wzrok. Zapakowana,miała taki ,,błysk w oku''. Z doświadczenia pewnie większość wie,że zdjęcia promocyjne różnią się od tych prawdziwych egzemplarzy - do sprzedaży.
Gdybym nie miała Frankie,miałabym na nią chęć,mimo dziwnej miny. Ma przecudne ubranie i oryginalny makijaż.

-Draculaura
 Sweet Screams Draculaura and Frankie

Draculaura ma tutaj taką dziecięcą,niewinną urodę. Jej twarzyczka wygląda przesłodko <3
Bardzo podoba mi się pomysł na związanie włosów. Jest super!

Myślę,że seria SS jest jedną z najbardziej pomysłowych. Obie lalki są zabójczo piękne, niestety raczej ich nie kupię :(

Podobają wam się lalki Sweet Screams? Która bardziej trafiła w wasz gust? Kupicie je?


4 komentarze:

  1. Po pierwsze: lalki widzieliśmy wieki temu, dlaczego więc Mattel tak zwlekał z promo -_-'
    Po drugie: Na SDCC lalki bardzo mi się podobały ale, ich promo pozostawia wiele do życzenia :P

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow... niesamowite *-* Draculaura will BE MINE.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę jak straszydłaO.O
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc, te lalki wydają mi się troszkę przesadzone, ale i tak fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)