poniedziałek, 4 listopada 2013

Strony magazynu

Dobra wiadomość dla tych, którzy nie zakupili nowego magazynu Monster High: grupa na naszej klasie dodała dzisiaj stronę (właściwie dwie) z najnowszego magazynu MH. Tytuł artykułu to ''Moda na Halloween'', a opisane są w nim stroje w stylu Ghoulii i Spectry.


Jak zauważyliście, widnieje tutaj konkurs. Problemem jest jednak to, że rozczytanie tego nie należy do najłatwiejszych zadań, więc jeśli ktoś będzie chciał to ''rozszyfrować'' będzie musiał poświęcić trochę czasu.


8 komentarzy:

  1. Tekst konkursu: ,,Zaprojektuj Halloweenową kreację dla jednej z upiorek. Swoją propozycję wyślij na adres: Monster High, skrytka pocztowa 84, 00-958 Warszawa lub monsterhigh@egmont.pl z dopiskiem Halloween z Upiorkami. Na wasze prace czekamy do 20 listopada. Specjalna komisja wybierze i nagrodzi najoryginalniejsze pomysły. Do wygrania: Zestaw kosmetyków Bi-es. Pachnące żele wraz z szamponem delikatnie myją włosy i ułatwiają ich rozczesywanie." Mi tam niezbyt trudno się czytało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby do wygrania były lalki to bym coś tam nabazgroliła, ale te kosmetyki to mam gdzieś, i tak ich sekret polega na naklejce z mordą upiorki za którą płaci się połowę ceny xD. A szkoda, bo temat fajny :/

      Usuń
    2. Ich zapach jest nieziemski!
      Polecam!
      W biedronce za niecałą dychę powszechnie dostępne

      Usuń
    3. Mam to mydełko z Abbey. Ślicznie pachnie,śliczne opakowanie,śliczny kolor... ale kosztuje parę złotych...
      Naprawdę?
      Mam też ten numer gazetki. Ehhh... konkursy ''u nas leżą''.

      Usuń
  2. Ach te feszyn porady z naszej gazetki <3 Już lecę na krejzi szoping :*** (XD)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie wy dziwne jesteście ja dwa razy brałam udział w takich konkursach i dwa razy wygrałam !

    OdpowiedzUsuń
  4. A tak nawiasem, czy tylko mnie śmieszą te modowe porady? ;x Tak, na gazecie piszą,że do 12 chyba - a tu dają buty na dużym koturnie -.-'' Fuck Logic ;3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)