czwartek, 7 listopada 2013

Już niedługo w sklepach!

Podobały wam się lalki New Scaremester? 
Już niedługo trafią do sklepów!:
 
Jeśli chodzi o opakowania lalek,są świetne. Nawet logo serii jest bardzo tematyczne ;3
Fajny pomysł był z tymi szafkami. Wielka szkoda,że zapakowane upiorki nie prezentują się najlepiej.
Art Clawdeen doszczętnie zniszczyli (dorobili okropnie dziwne włosy,zmniejszyli twarz i zmienili oczy). Wygląda jak nie ona.
Jej fryzura jest na zasadzie ,,trochę kłaków i multum lakieru do włosów''. Kiedy ujrzałam ją na półce z Comic Con'u - zakochałam się. Teraz niestety nic jej nie ratuje. Myślę,że zmienili jej też ubranie.
Tunika jest za długa (po co pasek na bluzce?!), powinni to trochę ściąć,wydłużyć spódnicę i opuścić pas.
Jinafire prezentuje się również nijako. Książką zasłoniła wszystkie swoje atuty. Tylko jej buzia zachęca do wydania na nią oszczędności. 
Nie wiem jak wy,ale ja jestem zawiedziona. Te lalki mocno odbiegają od tych pokazywanych.
Czekam tylko na zdjęcie Catrine w pudełku.

Podobają wam się zapakowane lalki? Która bardziej? 



Za info dziękuję : Wandzia Pandzia

EDIT:
Na amazon.com można już kupić Clawdeen w pudełku -link do niej.
Jej cena to $19.99. Na nasze to ok. 70 zł. Jestem prawie pewna,że będzie drożej w sklepach.
Tutaj parę zdjęć:
   
 
Oraz pudełko z przodu (tam było trochę przekrzywione):

Nie wiem jak wy,ale ja widzę kolosalną różnicę między wilkołaczką ze zdjęć promocyjnych,a tą w pudełku.

Jest też już Jinafire. Tutaj możecie ją zobaczyć.



W jej wypadku wszystko jest takie jak powinno. Jednak jej poza po zapakowaniu nadal mi się nie podoba.

9 komentarzy:

  1. Podoba mi się lalki ale włosy Clawdii na artcie porażka.
    NP

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko jest super nawet arty
























    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardziej art Jinafire podoba. Śliczny jest ;3 A Clawdeen wolałam w kitce :/

      Usuń
  3. TY O WSZYSTKO SIE CZEPIASZ ALEKSO!!!!! LALKI SĄ FAJNE! A JEŚLI TOBIE SIE NIEPODOBA TO NIE KOMENTUJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę komentować ;3 Ty mi nie rozkazujesz i ty mi zdania nie wybierasz. Mam pełne prawo do tego,że lalki mi się nie podobają ^_^

      Usuń
    2. Och, anonimku, czyli można wyrażać tylko pozytywne opinie? Tak więc przemówię w twoim toku myślenia: jak ci się nie podoba, co pisze Aleksa, to nie komentuj :)

      Usuń
  4. Deen wygląda na artcie bardziej jak lew niż wilk xD Fakt, lalki w pudełku średnio wyglądają, ale jak się je doprowadzi potem do ładu to już będzie okej. Chcę je obie *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Popatrzcie! Lalki : Honey Swamp , Clawdia Wolf, i Elissabat są już na sklepowych półkach! : https://www.facebook.com/photo.php?fbid=386045631527314&set=a.307037339428144.1073741828.307033009428577&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)