środa, 20 listopada 2013

Te czy tamte ręce?

Tytuł posta może być dla niektórych dziwny,ale niestety coś mi nie gra w lalce Draculaury BC.
Co?
Otóż ręce.
Na jednym ze zdjęć promocyjnych,ma zagięte palce u obu rąk:
 
No,a na zdjęciach,które kiedyś wam pokazywałam... zupełnie proste:
 

Tak więc która wersja będzie sprzedawana?
Ta druga.
Udowadnia to choćby zdjęcie z wystawy na Comic Con'ie:
 
Jak dla mnie jest to wielkie oszustwo. Na zdjęciu promocyjnym,lalki są zawsze dopieszczane bardziej niż w rzeczywistości,mają coś pozmieniane lub nie zgadzają się nawet z lalkami,które można kupić. Draculaura może już się zapisać do tej ostatniej grupy.
Nie powinni tak robić. Skoro pokazują Lalę BC, to powinni pokazać wampirkę taką,jaka jest.
Szkoda,bo przez właśnie ręce wyróżniała się na tle innych.

Co sądzicie o tej różnicy? Wolelibyście,aby wampirzyca miała zagięte palce?


9 komentarzy:

  1. mi się bardziej podobają zgięte palce, ale jakby wszystkie lalki tak miały, to bym oszalała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. może fuckera by jeszcze pokazywała? Żal, ten mettel musi mieć nieźle narombane w głosie że sprzedaje takie durne lalki! Róż dominuje w śród nich! PYTANIE: DLACZEGO 16-LATKI TYM SIĘ INTERESUJĄ? Ja weszłam na tą stronę bo mi siostra pokazała. Codziennie z tego shitu się nalewamy. POMYŚLCIE ILE MACIE LAT ŻE BAWICIE SIĘ LALKAMI!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się podoba. Hmmm... mam 14, nie czuję wstydu. Stereotypy. Każdy kto chce może lubić MH. Pragnę ci przybliżyć jego historię. Na początku miały być same książki,tylko dla nastolatek. Mattel potem zrobił lalki, młodszym się dostało. MH ma coś dla każdego i każdy może to lubić. Jeśli nie lubi, cóż. Są gusta i guściki ;3

      Usuń
    2. Ten debilny anonimek napisał ta też na Moim Cerberku.


      A co ciebie anonimku: Nie lubie Biebera, ani Demi Lovato i Miley Cyrus itd., ale czy ja wchodzę na blogi o tych osobach/rzeczach i hejtuje to i ludzi którzy ich/to lubią? Nie! A wiesz czemu? Bo mam godność honor i tolerancje.

      A wy chcecie tylko podnieść trochę swoje ego, a najgorsze jest to, że myślicie, że coś tym wskóracie. Żałosne.



      Poza tym jak chcesz pokazać "jaki to ty jesteś cool" (cudzysłów manualny, oznaczający kłamstwo i nieprawdę) to załóż konto lub się podpisuj. Nie podpisując się, że jesteś nic nie wartym tchórzem i jak pisałam powyżej próbujesz podnieść swoje ego (bez urazy dla normalnych anonimów, bez podpisu).


      Lalki to może nie pulipy, ale są ładne, a róż nie znaczy kicz. Może nie plastikowy róż, ale taki neonowy, fuksja oraz ciemny i blady róż są normalnymi, ludzkimi kolorami. Nigdy Żadna lalka nie była w nawet 70% ubrana na różowo (Catty to niby gwiazda, więc i wyjątek). Róż zawsze występował z czerniem, srebrem, złotem, niebieski i do tego nie zawsze. Radzę ci się sprecyzować bo MH to nie tylko róż ale i wszystkie neonowe kolory + złoto, srebro, czerń i biel.

      Ludzie zbierają lalki bo to PASJA! Każdy jakąś ma. Niektórzy kochają plastykę, a inni muzykę, literaturę, naukę i wiele innych. To nic niezwykłego, że ktoś ma pasję. Każdy może ją przecież mieć bo nikt nigdy i nigdzie nie napisał, że nie wolno tego robić! Dopóki tak jest my możemy lubić co nam się żywnie podoba. A tobie bara od tego,

      I gdybym tego tyle nie pisała, to bym to skasowała, bo ponoć o gustach się nie dyskutuje. Zniża to mój poziom i mam nadzieję, że to co tu piszę domóżdzy te puste łby!.

      Usuń
    3. Anonimie:
      Fuckera to ja bym tobie pokazała! Nic dodać, nic ująć od dwóch poprzednich komentarzy w odpowiedzi na twoje żałosne, idiotyczne wywody.
      Ja nie lubię Bibera, Violetty (serialu TV)... Ale, na miłość boską i jakąkolwiek inną: nie wchodzę na blogi o tej tematyce i nie piszę: "o jezzzuu, ty lubisz Bimbera, jaki rzal, jakie malolaty lubia tego debila..." (błędy robione specjalnie, bo jak widzę, to ty nie wiesz, że zdanie zaczyna się od dużej litery, albo że "wśród" pisze się razem, nie wspominając już o "wyrąbane" ;.; JAK JUŻ MUSISZ HEJTOWAĆ, TO PRZYNAJMNIEJ NAUCZ SIĘ PISAĆ, LITOŚCI!)
      Podsumowywując: To, że wraz z siostrą jesteście "wyrombanymi" debilkami, nie oznacza jeszcze, że możecie nas hejtować. Albo wiecie...? Róbcie z siebie idiotki dalej. Tym razem to my będziemy się z was "nalewać" :)
      No dalej, może zarzucisz jeszcze innym, równie "wyrombanym" tekstem?

      Usuń
    4. Mamo, maumusiu jaka fala nienawiści.
      Luz! każdy lubi to co chce.
      Znam trzydziestolatki i starsze, które kochają lalki. Bo to ich pasja i nie ma żadnego problemu. Panienki, przecież nikt nie jest na nic za stary ;p Już widze, że zaraz ktos powie, że chyba jestem za stara na pieluchy i smoczki, ale nie łapcie mnie za słowa. Nie ma sensu się denerwować, ale fajnie od czasu do czasu się na koos powkurzać, nie?

      Usuń
    5. Cóż, jeżeli ma to kogoś na maksa wkurzyć — to nie. To wtedy nie jest fajne.
      Jak masz jakieś problemy z agresją i wyładowywujesz ją na innych, to radzę się wybrać do psychologa, a nie denerwować bogu ducha winnych lalkowiczów.
      FU*K LOGIC?! Tylko tyle mi się nasuwa na myśl po twoich głupich komentarzach. I co ty sądzisz, że cię tu zaraz zaczniemy przepraszać za twój bezdenny debilizm ;.;?

      Usuń
  3. Mi tam bardziej odpowiada lala z wyprostowanymi palcami :P Mam wrażenie że te zgiętę do niej nie pasują.

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  4. O! O! O! Kłótnia! Nie może zabraknąć mojego komentarza. Mattel "narombany"? Jakbyście wiedziały, ile na tym zarabiają, to byłybyście zdolne porzucić wszystko, wyjechać do Ameryki, i do nich dołączyć. A co do nas: Przeszkadza wam ta strona i my? Nikomu nie robimy krzywdy (ale dla was można by było zrobić wyjątek, ale to internet i nie mamy takiej możliwości), więc skoro irytuje was jej istnienie, to macie naprawdę nudne życie. A czytając wasz/twój/cholerawiekogotamjeszcze komentarz przede wszystkim, nawet przede złością, poczułam żal. Bo wyobraziłam sobie takie dwie dziewczynki, zapewne w obowiązkowych fullcapach, air maxach i spodniach podwiniętych za kostki do 7/8 - no bo trzeba się dostosować, być jak inni, co nie?, i po prostu smutno mi się zrobiło, że brak wam takiej niezależności umysłu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)