piątek, 8 listopada 2013

Draculaura w naszym wymiarze :)

Zrobiono na jakimś zlocie fanów MH figurkę Draculaury.
Niby nic w tym dziwnego,poza tym,że ta Lala jest naszych rozmiarów!:
 
,,Rzeźba'' sama w sobie mi się podoba. Ciekawa. Choć jednak mam zastrzeżenia co do twarzy.
Trochę wydają mi się oczy i usta za małe (szczególnie to 2).
Sam pomysł jest nie najgorszy. Chciałabym zobaczyć inne upiorki naszego rozmiaru (lub wyższe :P)

Podoba wam się figura Draculaury? Co o niej sądzicie? Kogo ,,rzeźbę'' chcielibyście zobaczyć?



11 komentarzy:

  1. Taniec z Billym? Marzenie! Zabicie Scarah? Marzenie nad marzeniami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakbym miała takiego dużego Billy'ego to z pewnością bym z nim tańczyła (ja kocham go). A gdybym miała Scarah to z pewnością bym ją zniszczyła (nienawidze Scarah ze względu jej charakteru złodziejki, biedna Spectra).

      Usuń
    2. Aaaa XD Ja bym chciała podejść do tej rzeźby. Jeśli byłabym wyższa,to bym się chyba zaryczała XD
      (Moje przyjaciółki są malutkie,a ja się czuję źle,jeśli nie ma drugiej wysokiej jak ja najki bo np. jest chora)
      Ale w sumie... Lala jest niska... omgggg... ;_;

      Usuń
    3. A ja uwielbiam bycie wysoką *-* Czuję się dobrze, kiedy jestem wyższa :D. Ale Billy nie chodził ze Spectrą w bajce. Też go lubię, no i piękny jest *-*

      Usuń
    4. A ja All przy mojej najce to jestem taka niziutka, że cAsami na palcach che stawać.

      Usuń
    5. A u mnie w klasie jestem... 3? Najwyższą dziewczyną. Jak tamte są chore,to się czuję idiotycznie.
      Kiedyś się zniżyłam do poziomu moich najek. Ja nie mogę, jaka dla nich muszę być wysoka ;_;
      A jeszcze gorzej jest wysokim dziewczynom,bo chłopaki nie chcą czasem wyższych dziewczyn od siebie :/
      Najlepiej,to moja kuzynka dawno. Do ślubu w baletkach,by nie być (i tak była XD) wyższą od pana młodego :P

      Usuń
  2. Franki i Jeks ona plus Cleo z Diusem


    Reven Stine

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam by zobaczyć Frankie , Rochelle , Clawdeen i Spectre .
    Monsterki i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na taką skalę to się postarali. Niezwykle trudno jest zrobić ''lalkę'' takich rozmiarów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)