sobota, 2 listopada 2013

Są szybcy!

O kim mowa? O sklepie Toot's Toys!
Zdjęcia nowych lalek i zestawów Black Carpet zrobił właśnie ten sklep i... można już w nim je kupić :)

Jak na najświeższe produkty,ceny są do zniesienia. Oto link.
$30,to na nasze lekko ponad 100 zł. Pewnie liczą sobie też dużo za przesyłkę,jednak jak na taką nowość,zaskakująco tanio (nieziemską cenę osiąga jedynie Wydowna Power Ghouls).

Jak znam życie,wszyscy będą czekać,aż Black Carpet wyląduje w naszym kraju,jednak dodam wam tą informację. Ja również będę czekać.

Czekacie,aż lalki BC będą w naszym kraju? Którą lalkę lub zestaw chcielibyście kupić?


6 komentarzy:

  1. Widziałyście te podróby?
    http://allegro.pl/monster-club-girl-high-upiorne-lalki-kpl-3-sztuki-i3644300381.html
    Konkurencja Mattela coraz bardziej się stara...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomożę mi ktoś ? Jakie serie Spectry występują na tym nagraniu ? http://www.youtube.com/watch?v=iUDo0mOmx8c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spectra Basic, Spectra Basic z Chin, Spectra w Fashion Pack'u, Dot Dead Gorgeous, Spectra w Fashion Pack'u, Picture Day, Power Ghouls, Ghouls Alive, Custom Dawn Of The Dance i pluszak.

      Usuń
    2. Wielkie dzięki <3

      Usuń
  3. w auchanie wczoraj czyli 1.11.13r widziałam czteropak lalek Ghoul's Night Out za 229 zł i 85 groszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja widziałam czteropak. ghouls night out za 149 zł w Polskim sklepie w necie! :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)