wtorek, 26 listopada 2013

Tył pudełka wolnego Moe

Znalazłam zdjęcie tyłu pudełka Wolnego Moe. Dziwne, że nie było  reszty pudełek, ale mniejza z tym.
Dość dużym zdziwieniem z mojej strony był inny art zombie. Hm... Jest ładny, nie powiem. Za ładny. U jego lalki aż tak mi nie przeszkadzało, że nie był nieobecny, jednak na tym arcie już nieco mnie to denerwuje. Obok Moe mamy okienko z filmikiem (oczywiście tylko nieruchomym fragmentem, nie jesteśmy w Hogwarcie :P). Wszystkie postacie z tej serii doczekały się (jak ja to nazywam) "bocznych" póz. Okienko jest jednak małe, i trochę ciężko mi ocenić, które są ładne, a które nie. Frankie nie wygląda zachęcająco. Mam nadzieję, że się mylę, ale jej miniaturowa twarz zdaje się być inna. Spectra jest podobna do głównego artu, podoba mi się. Venus również przypadła mi do gustu, ta ręka w górze jest przeupiorna :) (nie wiem, jak w odcinku mogli ją tak zmasakrować >.<).

Podoba Wam się tył pudełka zombiaka? A nowe arty?


12 komentarzy:

  1. Z tego co mi wiadomo to pełne imię Zombie brzmi " Slow Moe Deadowitch,, dlaczego więc na pudełku jest inaczej
    Czyżby Mattel zapominał jak brzmią imiona naszych upiorów :P

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Operetta też ma ponoć nazwisko Phanom, a Twyla ponić Boogie, więc nie zdarzyło się to 1 raz.

      Usuń
    2. Nie, Twyla miała Tharp. Zresztą ja się nigdy nie spotkałam z Deadowitch, zawsze widziałam Mortavitch.

      Usuń
    3. Prawdziwe nazwisko Moe to "Deadovitch,, co do tego jestem pewna :P

      Lady of the Dark

      Usuń
    4. Twyla miała Tharp? Myślałam, że Boogie 0.o A nie miał ktoś inny Tharp?

      Usuń
    5. Tak, Twyla Tharp. Mnie właśnie biło w oczy to' Mortavich'. Świrują od nawału nowych postaci;)
      JVV

      Usuń
    6. Dyla ma rację! Zozo nie do końca, ale po części *-* Wolny Moe, a raczej Sloman "Slo Mo" Mortavitch ma takie właśnie nazwisko. Deadovitch występuje w tej grze na wii (tej pierwszej) nie pamiętam jak się nazywa ^^" Na pewno Mortavitch jest prawdziwe, bo zatwierdzono dla niego znaki towarowe. A co do Twyli rzeczywiście "miała" nazwisko Tharp. (nie Boogie) O Operetcie Phantom też słyszałem, lecz to była tylko fanowska plotka *O*

      Usuń
    7. Twyla miała kiedyś w wypadku błędu na wystawie przy prezentacji stał jej pamiętnik z napisem ,,Boogie''.
      Potem sądzono,że ma nazwisko Tharp. A na pudełku - ups! Nie ma nazwiska.
      A Operetta Phantom,to... OC jednego z fana. Przez to ta plotka. Fan zrobił jej lalkę i dlatego sądzono,że to ta sama Operetta. Co do Moe, sama ledwo się orientuję XD

      Usuń
    8. Twyla od początku iała mieć Tharp, na wystawach itp. miała zawsze Tharp: dopiero właśnie na tej jednej miała niewiadomo czemu Boogie, potem że wgl nie ma.

      Usuń
  2. Aaaaaaaaaaa. Na fejsie BL napisał, że wyniki będą lada moment.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to niech się srają -.-'' Lale mam już zamówione i pech. Łaskawie kurde dają po prawie 2 tygodniach zacnych obrad -.-

      Usuń
    2. Jeśli bym wygrała, bym miała trzecie wydarzenie do świętowania (5 ze spr. z chemii, konkurs i narodziny moich trzech, kochanych chwastów <3)

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)