niedziela, 24 listopada 2013

Kilka zdjęć...

... tym razem Clawdii :)
Po zobaczeniu jej w pudełku, byłam pełna obaw, co do jej twarzy. Na szczęście: nie potwierdziły się. Wilkołaczka wygląda tu bardzo efektownie.
Zbliżenie na twarz. Podoba mi sie uśmiech Clawdii, oczy... Fryzura jest śliczna, żadna monsterka nie ma takiego koloru włosów. Uszy ma nieco wygięte.
Zbliżenie na ubranko. Normalnie Clawdia ma "spięty" kubraczek, tu jednak ktoś przeciął to łączenie. Mam nadzieję, że nie będzie problemów ze złotkiem na sukience: wygląda mi na taki, które może zacząć odchodzić.
Clawdia (nareszcie) w okularach! Twarz jest ładna, przyjazna, a okulary to potwierdzają. 
Drugą rzeczą na tym zdjęciu jest brak kubraczka. Sukienka sama w sobie jest zadziorna, bez okularów Clawdia możeiść tak na imprezę :) 

Podoba Wam się lalka Clawdii? Kupicie ją?







12 komentarzy:

  1. Koniecznie muszę ją mieć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się *O* Myślałam,że to spódnica,a tu sukienka :3 I jeszcze przyzwoicie wygląda w okularach :3
    Piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie wole ją w marynarce z okularami ;) Świetna sukienka i buty. Od początku miałem o niej dobre zdanie, ale 1 zdjęcie zupełnie mnie do niej przekonało =^.^=

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej jej nie kupię,bo niezbieram lalek,ale i tak sądzę,że jest śliczna.Uwielbiam lalki w okularach ≧∇≦

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja duma okularnicy została obrażona. Że niby bez okularów tylko można chodzić na imprezy?! XD A co do lalki, jest absolutnie cudowna, choć na początku była mi obojętna. I WANT HER ALL!

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się już nie ppdoba XD
    Jane jest lepsza (.-.)(._.)
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  7. Wie ktoś jak dodawać favikonę ?Bo za cholerę nie mogę ustawić !Co ustawię to teoretycznie jest ustawiona ale się nie wyświetla ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz wgraną, to zostaw ją tak jak jest, bo ona się aktualizuje kilka dni.

      Usuń
    2. dzięki ;) Już się bałem że tak jak kiedyś szablon mi się ruski rok będzie wgrywał albo w ogóle.

      Usuń
  8. Postać ciekawa, no ale... nie lubię lalek z szerokim uśmiechem, a poza tym, ma brzydkie łapki :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę mieć *_*

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)