czwartek, 14 listopada 2013

Freaky Fab!

Jak pewnie wiecie,wczoraj był 13 dzień miesiąca.
Z tej okazji ,,powstała'' zakładka poświęcona nowym postaciom z filmu F,C,A!:

Czemu wzięłam to w cudzysłów? Spróbujcie wejść w dział Freaky Fab 13 na stronie monsterhigh.com.
Nic tam nie ma. Jest chyba jakiś błąd,bo nawet cała strona się nie wyświetla. Nie tylko ten artykuł.
Na tą chwilę musimy się pocieszyć artami upiorek na ,,zapowiedzi''.
Moim zdaniem najlepiej prezentują się Clawdia i Viperine.
Elissabat ma dziwnie pulchne policzki,a Honey słabo wygląda bez różowej szminki.

Strona będzie prawdopodobnie opowiadać ogólnie o postaciach. Być może zdradzą tam ich charaktery!
Jestem bardzo ciekawa. Szkoda,że istnieje cały czas ten błąd :/

Podoba wam się zapowiedź? Czekacie aż błąd zostanie naprawiony?


4 komentarze:

  1. Elissabat wygląda staro ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, ten wilczek mnie zachwyca ilekroć ją widzę.
    Musze, muszę, muszę miec!
    Już dawno żadna lalka nie podobała mi się tak bardzo.
    Ten uśmiech, te oczy, te włosy!
    Jest tak pięknie dojrzała, tak dojrzale piękna...
    JA JĄ CHCE!

    OdpowiedzUsuń
  3. http://25.media.tumblr.com/9ccf69f2fc6efb22c6a4c93fce22dced/tumblr_muxud4U2UL1sdz68uo1_400.jpg http://img15.allegroimg.pl/photos/oryginal/37/07/95/20/3707952096 prosze to te kosmitki o ktorych pisalyscie zobczcie jakie podobne i porownajcie i nie czepiajcie sie ze zle pisze bo pisze francuska klawiatura.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)