wtorek, 12 listopada 2013

Clawdeen NS w sesji zdjęciowej :)

Tym razem ktoś zabawił się w fotografa, ukazując nam atuty i wady lalki wilkołaczki New Scaremester :) Zdjęcia są profesjonalne, miło się je ogląda :)

Na tym zdjęciu widać skłonność materiału spódniczki do podwijania się. Dodałam je również ze względu na porównanie do kolejnego zdjęcia:
Deen bez kurteczki! W sumie ładnie wygląda, jednak bluzka sama w sobie jest prosta, nie pasuje do spódniczki. Minusa jednak za to nie ma, bo od tego jest spódniczka :>

Pokazałam zdjęcia wg mnie godne uwagi (tzn. dokładniej można obejrzeć lalkę). Jakby jednak ktoś był zainteresowany, pozostałe zdjęcia:





Ogólnie rzecz biorąc, przekonuję się do jej lalki: początkowo byłam zawiedziona jej fryzurą, wolałam tą poprzednią, mimo, że była już w School's Out.

+
Różnica między starym, a nowym artem Clawdeen NS:
                                               
Oczywiście pierwszym i najważniejszym jest fryzura wilkołaczki, przez którą art przechodził zmiany. O niej raczej nie muszę nic mówić. W nowym arcie Clawdeen jest bardziej proporcjonalna. Nie wiem, czy to zaliczyć jako plus, czy minus. Niektórzy powiedzą "plus, bo anatomia jest prawidłowa", jednak ja twierdzę w przekonaniu że te wielkie głowy MH (w stosunku do ciał) były takim znakiem rozpoznawczym "to jest art Monster High". W związku ze zmianą anatomii wilkołaczka przybrała na wadze (oj, nieładnie Deen! :). Bluzka jest jaśniejsza i mniej wzorzysta. Pasek znajduje się niżej. Spódniczka wydaje się, że się zmieniła, w rzeczywistości jednak tylko została poszerzona do "nowych" rozmiarów Clawdeen. Straciła też kilka zielonych plamek, jednak fioletowe wzorki zostały.

Podoba Wam się lalka Clawdeen? Kupicie?





10 komentarzy:

  1. Jak dla mnie jest to znaczacy plus a to dlatego bo clawdeen wreszcie ma normalne cialo

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie;)
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękna *-* I nowy fryz moim zdaniem jest o niebo lepszy ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG jaka ona jest piękna *-*-*-*-*-*-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jakby monsterki miały normalne ciała! Uwielbiam Clawdeenke!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super art! Czekam aż poprawią tak wszystkie upiorki :D

    Lady Blackdown

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem Clawdeen się zmieniła w prawdziwą kobietę :> Wcześniej była taka chuda i dziewczynkowata, a teraz jest kobieca, a ta fryzura /mmmm ;33/ dodaje jej tego pazura MH! Nie podoba mi się, że powiedziałaś iż przybrała na wadze -.- Po prostu w końcu ma ładne kształty!

    OdpowiedzUsuń
  8. po prostu urosły jej piersi...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)