niedziela, 24 listopada 2013

Nowe plany?

Krążą plotki o nowych seriach!
Mają prawdopodobnie już zarezerwowane znaki towarowe i numery serii.

Oto one!:

Nazwa: FREAKY FUSION
Wydane zostaną:  lalki, ubranka dla lalek,akcesoria,playset'y i dodatki do nich
Numer serii: 86029353
Data wydania: Sierpień 5, 2014

W wolnym tłumaczeniu, jest to ,,dziwaczne połączenie''.

Reszta ,,serii'' to przypuszczalne połączenia lalek.
To by się zgadzało.
Nazwy: CLEOIL,CLAWVENUS,DRACUBECCA,LAGOONAFIRE,NEIGHTHAN ROT(?),SIRENA VON BOO(?),AVEA TROTTER(?)

Mix imion. Już chyba każdy domyśla się o co chodzi.
Pojawiły nam się 3 kompletnie nowe nazwy.
Szykują się nowe lalki?

W sumie jeszcze o niczym nie mogę nic powiedzieć.
Ciekawy zamysł. Jestem upiornie ciekawa,czy te plany pójdą do realizacji,no ale skoro już mają zarezerwowane numery i znaki, wszystko na to wskazuje :)

Co sądzicie o nowych planach? Jak wyobrażacie sobie nowe lalki?


14 komentarzy:

  1. Śmieszne i... dziwnee... Zobaczymy, co z tego wyjdzie....

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się seria wprost do filmu ^^ Kto jest w pierwszym połączeniu ? Cleo i kto? Następne to na pewno Clawdeen i Venus, Drackulaura i Robbeca oraz Lagoona i Jinafire. Ostatniego połączenia nie mogę sobie wyobrazić: Potwór morski ziejący ogniem albo smok plujący wodą? ;) Imiona nowych postaci są interesujące, lecz nic mi nie mówią. "Sirena" kojarzy mi się z syrenami a "Trotter" z angielskim nazwiskiem pana Pakudnego "Rotter". Skoro są to połączenia znaczy, że możemy się spodziewać po Mattel wszystkiego *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cleoil... Nie mam pojęcia ._. Jakie imię się kończy na il? Chyba nikogo.. ;O

      Usuń
    2. Ja już chyba rozszyfrowałam tę zagadkę :) Pewnie to będzie Cleo i Gil XDD

      Lady of the Dark

      Usuń
    3. Też tak myślałam xD Ale Gill raczej odpada bo dwa 'l'.Może nowa postać..?

      Usuń
    4. Albo Toralei ?

      Usuń
    5. Tak Toralei. Bo tam miało być Cleolei :)

      Usuń
    6. Cleo i Toralei? O_O Przecież one się ani trochę nie lubią xD Już się boję :3

      Usuń
  3. A mi się wydaje, że to po prostu będą dwie lalki w nie swoich ciuchach XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Totalny misz- masz :$
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  5. what. the. fuck?! No ja jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolałabym nowe CAMy ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Może będzie tak samo bliznowata jak on ?

      Slyth.

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)