piątek, 15 listopada 2013

Jane zapakowana!

Pamiętacie jeszcze postać o imieniu Jane Boolittle?
Była pokazywana na razie jej lalka i zwierzak.
Tym,którym się spodobała - niedługo będziecie mogli ją kupić!:

 

Upiorka jest już zapakowana i ktoś już ją posiada. 
Pewnie niedługo trafi do normalnej sprzedaży :)
Jestem pod wrażeniem jeśli chodzi o art dziewczyny. Jest upiorny!
Gorzej z lalką... Nie przekonuje mnie ona ani ubiorem,ani fryzurą,ani niczym...
Tutaj,już w pudełku jej twarz wypadła niemrawo. Takie gołe czoło mnie odstrasza. 
Do tego pasemka wydają się,jakby były tylko na grzywce,ale to może kwestia egzemplarza.

Myślę,że raczej nie kupię tej lalki,ale jestem ciekawa samej postaci :)

Podoba wam się lalka Jane? Kupicie ją?


6 komentarzy:

  1. Art jest czaderski! Postarali się ;) Tam pod nazwiskiem pisze "daughter of doctor Boolittle". Może się nie znam, ale kojarzy mi się z doktorem Dolittle...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kompletnie inaczej wyglądała na CCSD była ładniejsza myśle że to kwestia egzeplarza.
    NP

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej art jest absolutnie cudowny! Jeden z najlepszych *-* Oj, to chyba będzie postać z charakterkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaję mi się że Jane podobnie jak Catty jest przygotowana na Piątek 13-ego( który jest już w grudniu tego roku ) Sama lalka mi się podoba, Art jest cudowny, a czy wygląda jak na SDCC i NYCC zobaczymy jak rozpakują ją z pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może jakiś czarny charakter wreszcie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ładna! Na rysunku ma twarz trochę jak draculaura... ale jako lalka- jej twarz wydaje mi się bezkształtna...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)