wtorek, 12 listopada 2013

Zbliżenia na lalkę Draculaury Black Carpet

Powstało już parę wideo z omówieniami tej serii,
jednak nic nie pozwoli bardziej nam się przyjrzeć danej lalce niż zdjęcia.
Dziś mam dla was szczegółowe,całkiem dobrej jakości obrazki z Draculaurą Black Carpet:

  

 
Zacznijmy może od dołu. Buty wampirki mają na środku wymalowane czarne serca. Niezbyt starannie.
Sądząc po odlewie butów,mogli się bardziej z nimi ,,pobawić''. Poszli na łatwiznę.

 
Jeśli chodzi o ubranie wampirzycy - podoba mi się. 
Proste,ale jednak pas nadaje sukience charakteru. Nie wiem tylko po co na górze są te ,,zwisy'' materiału. Korci by je skrócić i spoglądać tylko na same ramiączka,niepozakrywane nimi.

 
Draculaura ma śliczny,delikatny i dobrany makijaż. Do tego w fajny sposób przedstawili serduszko - w 2 kolorach. Szare z różową obwódką. Fryzura to ,,strzał w 10''! Jest upiornie piękna! 
Kolczyki i naszyjnik są niezbyt wymyślne,ale idealnie pasują do całokształtu.

 
Lala ma dołączoną torebkę w kształcie ust wampira zrobioną z różowych korali (?).
Jako dodatek,jest całkiem niezła,jednak jakoś nie podoba mi się rączka. Taka nienaturalna :/

Ogólnie lalka podoba mi się. Inne upiorki z serii BC również. 
Muszę pochwalić twórców,całkiem dobrze im wyszły :)

Podoba wam się Draculaura BC? Chcielibyście mieć jej lalkę?


4 komentarze:

  1. Lalka mi się podoba, tyle że jej torba ,,usta'' To te zęby powinny być białe a nie różowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Był już właśnie wpis o nowych torebkach i ona była tam i tesz w tym kolorze tyle ze nie niała tych kropeczeczek.Ao lalce choć nie lubie Draculoli i tak ładnie im wyszła.

    Reven Stine

    OdpowiedzUsuń
  3. Sory, że myślałam, że ta seria lalek to nie lalki tylko dywany. Ale nazwa black carpet to chyba taki "upiorny" czerwony dywan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black to czarny xD czyli czarny dywan jak już coś ^*^

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)