niedziela, 10 listopada 2013

Zdjęcie promocyjne Elissabat

Jako, że Dyla nie dodała w poprzednim poście nowego zdjęcie Elissabat, jestem zmuszona nadrobić tę zaległość. Bez zbędnego przedłużania, oto ona:


Postać wygląda naprawdę bardzo dobrze. Jej strój jest dopracowany w każdym najmniejszym detalu, co jest wielkim plusem dla projektantów. Dodatkowo, uwzględniono kolor, który jest jednym z ''najlepiej sprzedających się'', czyli fioletowy. Pamiętacie sukces Spectry? To między innymi za sprawą kolorystyki, bo czy lubilibyście ją tak samo, gdyby miała np. pomarańczowy strój?

Co sądzicie o Elissabat? Jak bardzo wam się podoba?


18 komentarzy:

  1. Jest piękna *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygląda <3 Oby miała jakiś specjalny charakterek ;_; Chociażby gwiazdorką się zadowolę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nadal sądzę, że to będzie a'la Operetta.

      Usuń
  3. She will be MINE! *-* Ey no, są tacy co oceniają postacie po charakterze. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale gdyby wyglądała jak gburoawty troll, któremu odpadają wszystkie kończyny, i miała minę a'la odcinkowy Moe to chyba byś jej aż tak nie lubiła xD

      Usuń
    2. Jeżeli ta postać byłaby buntownicza to bym lubiła :D

      Usuń
  4. New Screamester na Allegro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wpisz w wyszukiwarkę " monster high unikat". Druga strona:-)
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
  5. Elizssabat jest śliczna <3 . Jak bym mogła mieć jeszczę kilka lalek na pewno bym chciałam ją dadać do kolekcji ;) .
    Monsterki i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno kupię tę lalkę. Co do kolorystyki to się zgadzam gdyby była ona w kolorze żółtym nie byłaby równie piękna. Jak dla mnie jest to Ala Draculaura ! ''.'' (tyle że w dawnym stylu)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę ją mieć *0* Jest świetna ♡

    Clawdeen.High. / Katie ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Szukam w google Elissabeth monster high.NIC dobra no to może Ellisabeth.Jakaś aktorka.Kurna co jest ?Patrzę i siedzę w kąciku wstydu.Chciałem tą lalkę a nawet nie umiałem poprawnie wypowiedzieć imienia.Muszę ponieść karę.Dawajcie zgniatacz jąder i konia trojańskiego.Co do Elissabat,jest cudna.Mam na nią odłożone 125 zł i na Clawdię 130 zł.Eh tak samo chciałem mieć wszystkie lalki 13 wishes oprócz Howleen a mam tylko Twylę :( Pewnie i tu będę miał tylko 1.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę,człowieku XD Ile ty hajsu masz? :P Ja na mojej głównej Wishliście mam teraz Gigi, Catty (chociaż już ma ją moja kuzynka) i Torrkę PG. Jeszcze dojdzie mi Elissabat,jeśli będzie miała fajny charakterek. Ughhh... tyle lalek, tak mało środków :P

      Usuń
    2. Przy odbudowie Bifrostu się wzbogacił... Brokat tani nie jest :P
      Nie potrzebnie czas marnowałam bo jak się okazało są jeszcze inne drogi >:/

      Usuń
    3. Wystarczyło wpisać w google "monster high el" i już się samo dokańcza poprawna nazwa, ale dobra. A na prawdę tak ciężko jest poczekać aż wejdą do Polaczkowa? Wiem, polaczkowskie pudełka są tandetne, bo wpychają tam kilka języków, ale cóż. I aż mnie jądra zabolały, a ich nie mam ^^ A zamiast konia trojańskiego nie lepiej zrobić trojańską lalkę? Gigantyczna Elissabat w której się wszyscy ukryjemy! Ja chcę być w lewym cycku ;3

      Usuń
  9. Ja bym chciała, żeby to była zaginiona bliźniaczka Lali. Taka na maksa wredna i, która chce się za coś zemścić na Draculaurze. Bo na nic podobnego mi nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)