sobota, 23 listopada 2013

Następna część o Jane!

Twórcy odcinków MH zaszaleli.
Znalazłam kolejną część o naszej nowej upiorce. Właściwie, o zwierzakach.
Jane występuje tam tylko na początku.



Jestem pod wrażeniem. Ostatnio nie dodawano tych krótkich filmików... właściwie prawie wcale.
Teraz już wiemy dlaczego! Szykowali dla nas ich aż tyle!

Zwierzaki są bardzo fajne, pomocne. Choć po części je poznaliśmy,nie to co wcześniej :P
Zastanawia mnie tylko obecność Azury. Była,a potem jej nie ma.
W końcu należy do Nefery. Czy to możliwe,że coś szykuje?

Podoba wam się odcinek? Co o nim sądzicie?


4 komentarze:

  1. Obejrzałam już wszystkie nowe odcinki i czekam na czwartą część o Jane!
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że zapomnieli o reszcie zwierzaków:( Nie ma jeszcze: Rhuen, Memphis " Daddy O" Longlegs, Roux, Penny, Chewlian, Sweet Fangs, Cushion, Crossfade, Sutan King, Dustin, Shoo. A gdzie leniwiec Needles, zwierzak samej Jane!? O nim też zapomnieli!? A, cieszę się, że pojawiła się Catrine, ale zdaje mi się, że zapomnieli o GiGi, Twyli i Wydownie-.-
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, i zgubiłam po drodze Rockseenę, a do postaci Catty. Dlaczego wszystko następuje P Ó Ź N I E J!?
      Kizia Mizia

      Usuń
  3. Kocham te odcinki ze zwierzakami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)