sobota, 23 listopada 2013

Trzy nowe odcinki

Miałam napisać o tym wczoraj, ale odbyło się tak ważne dla mnie wydarzenie, że postanowiłam poinformować Was o tym dzisiaj.
Zagraniczna grupa Monster High na YouTube dodała aż trzy nowe odcinki. To jednak nie koniec dobrych wiadomości. W jednym z nich występuje nie kto inny, jak Jane Boolittle!


Postać jest trochę ''dzika''. Jest to spowodowane, jak łatwo można się domyśleć, przez jej strach przebywania wśród upiorów. Pamiętacie jej biografię? Bardziej preferuje towarzystwo zwierząt, wśród których się wychowała.

Oto, jak Jane prezentuje się w wersji graficznej:


W następnym odcinku... Niespodzianka: Art Class!


Bardzo spodobała mi się fabuła. Jak zwykle, upiorki starają się coś perfekcyjnie zrobić, a wygrywa osoba, po której nikt by się tego nie spodziewał. 
Kto tym razem wygra? Dowiecie się, jeśli zobaczycie odcinek.
Skelita i Clawdeen.

Abbey z piłą łańcuchową.


 Ross jako... modelka?


Catrine.


W ostatnim odcinku seria, która nie do końca przypadła fanom do gustu. 
Domyślacie się, jaka?


Tutaj, podobnie, jak w poprzednim odcinku spodobała mi się fabuła.
Cleo próbuje użyć jednego ze swoich talizmanów, jednak skutki nie są zadowalające. Frankie bierze wszystko w swoje ręce i zbiera skład, którym musi zdobyć serca kibiców. 
Uda jej się?

Frankie.

Spectra... Aż kusi powiedzieć: ,,Like a Kid''.


Venus ze swoją cudowną grzywką.


Monster High na YT naprawdę bardzo się postarali. Miejmy nadzieję, że Polska strona szybko zabierze się za tłumaczenie. Pragnę przypomnieć, że dawno nie dodali nowego odcinka. Czy powyższe trzy animacje to zmienią?

Co wam się podoba w odcinkach? 


9 komentarzy:

  1. Wszystko :3 Abbey ma fajne loczki, Catrine i Jane w wersji graficznej the best.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to są jakieś jaja ;_; Na konkurs na YT wysłałam straszliwie podobną fabułę co odcinek z Ghoul Spirit,tylko była w nim jeszcze Nefera... No jak to jest kurka możliwe ;___;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wysłałam taką fabułę fajną, że ktoś ma przerąbane, a później się okazuje, że nie ma przerąbane ^^

      Usuń
  3. Jest jeszcze 1 nowy odcinek: http://www.youtube.com/watch?v=OHe1ANFAe8M&feature=player_embedded
    Cały jest o pupilkach upiorek i Jane ^^

    Mam nadzieję, że pomogłam ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Lorr, a do Tell Me mogą być wspomniane moje oc? Bo mam już peawie pięć stron opowiadania :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że napisałaś ten komentarz, Spectra. Nie wiedziałam o tym konkursie, a uwielbiam pisać opowiadania :) I super, że można dodać inne postacie :D

      Usuń
  5. A co, to nie może być model? Ja osobiście, jak będę w klasie maturalnej i będziemy mieć żywego modela do aktu (akt czyli że na obrazie jest golas XD) to ja już tak struje życie nauczycielce że nie będzie miała wyboru, trzeba jakiegoś ładnego, młodego modela znaleźć ^^ Ostatnio kierowca autobusu którym jeżdżę się mi zaoferował, cytuję: "Byście mieli duuuużo do malowania, i by się dłuuuuugo malowało!". Ach ten pan Wacek :3 Ale chyba trochę za stary ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Jane jest prze-upiorna ^*^

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)