sobota, 23 listopada 2013

Długo im to nie zajęło...

Co? Wybranie twarzy Lali. 
Jak podejrzewałam, wybrali twarz nr. 2. I dobrze! Pierwsza wersja była... lekko mówiąc... okropna? :D Pokazali też ekran startowy gry. Tło jest ładne, jednak jak na BC to tło jest zbyt puste. Mogli jej zostawić ten czerwony dywan (chociaż na ekranie kolor wybiegu zgadza się z nazwą serii :D).

I jeszcze taki bonus, o którym nie ma sensu robić osobnego posta. Mianowicie: w komentarzach ktoś napisał, że wybiera trzecią opcję. Po późniejszym komentarzu tej samej osoby można wywnioskować, że po prostu wcisnęła zły przycisk, mimo to SS sobie zażartowało :3
... i dodało oryginalny art Lali jako opcja nr. 3 ^^

Cieszycie się z twarzy Draculaury?



5 komentarzy:

  1. Łeee, a mnie na screenie ni ma,a też komentowałam ten ,,żart'' (?) XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też komentowałam ;) Nie mam tak długiego print screena xD

      Usuń
  2. Dyla potwierdź moje zaproszenie na fejsie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już Ci odpisałam: nie chcę zaśmiecać znajomych osobami, których prawie nie znam.

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)