wtorek, 12 listopada 2013

Jak już wszystko z MH to wszystko!

Jak pewnie wiecie, na MH chcą coraz więcej zarobić.
Wystarczy,że jakaś rzecz jest w jakiś wzorek z Monster High,już sobie liczą podwójnie.
Teraz,chcą nam wcisnąć ten żyrandol:


Wydaje mi się to jakimś nieśmiesznym żartem. 
Przecież to ,,coś'' nawet się żyrandolem nie powinno nazywać. 
Pokazówka,nawet nie świeci. ,,Świeczki'' są plastikowe.

Ten zestaw polega na pokolorowaniu obrazków z MH i nałożenia wszystkich innych dodatków na to, by żyrandol wyglądał najbardziej kiczowato jak się da.
Nie wiem jak wam,ale to jest po prostu tragedia. Nie dość,że to nawet nie świeci,wygląda tak straszliwie (w złym sensie) - to pewnie sobie jeszcze sporo liczą za niego.

Podoba wam się ten produkt? Co o nim myślicie?


10 komentarzy:

  1. Ja ostatnio widziałam piłki i są tik-taki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Siemanko czytam Waszego bloga od jakiegoś czasu i bardzo mi się podoba. Nie wiem skąd Wy bierzecie te wszystkie informacje, ale są super. To bardzo miłe, że się tak staracie :D
    Będę czytać Waszego bloga dalej jest świetny!
    Pozrdowienia dla wszystkich redaktorek :*

    PS Super nowy wygląd ^.^

    Lady Blackdown

    OdpowiedzUsuń
  3. Taa, ciekawe, czy zrobią podpaski z wizerunkami postaci z MH. Jedna paczka 10 sztuk za 3 dychy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozwaliłaś mnie XD Ależ to świetny pomysł! Podpaski z Draculaurą - żeby było tematycznie! I lala by zmieniała kolor na zielony bo widzi krew! Piękne.

      Usuń
  4. Oky chyba coś jest ze mną nie tak skoro to mi sięę podoba ''.''

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem jedno: RZAL!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kto niby kupi taki szmelc?
    Chloe Drkness

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem bardzo to dekoruje pokój. Jest fajne.
    NP

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat ten jest całkiem fajny. Jak dla dzieci - za prawdę spoko, dopóki nie kosztuje majątki Gatesa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)