sobota, 23 listopada 2013

Inne niż na pudełkach!

Niektórym nie podobały się wersje graficzne upiorek umieszczone na pudełkach.
Może teraz wam się spodobają?
Oto Cleo,Lagoona i Draculaura!:

dollybrie:

I wish the black carpet boxes had this picture on them instead…..so cute!
 

Najbardziej spodobała mi się Cleo. Wygląda cudnie. Jak profesjonalna modelka :)
Lagoona również świetnie się prezentuje. Tak radośnie,a za razem w pełnej klasie.
U Lali niestety trochę przesadzili z włosami. Aż tak napuszonych nie ma.
Jednak całokształt jest piorunująco dobry.
Jestem zadowolona z najnowszych póz. Postarali się,a efekt jest wprost wampistyczny!

Podobają wam się takie wersje 3 upiorek BC? Która najbardziej?


4 komentarze:

  1. Są voltastyczne! Cleo szczególnie *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... Mam mieszane uczucia co do tych nowych artów :P Kompletnie mi się nie podobają. Gdybym miała wybierać z pomiędzy nich najlepiej wyszła Lagoona :P Stare wersje artów BC bardziej mi się podobały

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  3. Są wyborne, ale czy tylko mi się wydaje,że Lagoona ma jakąś taką mało staranną sukienkę...?
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  4. No lepsze są niż w 3D zawsze 2D lepiej wychodzą :) a szczególnie Cleo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)