środa, 27 listopada 2013

Straszliwych zwiastunów ciąg dalszy!

Kolejny raz ,,podsycają'' ciekawość fanów.
Na tej stronie zamieszczono kolejne,krótkie filmiki zapowiadające film F,C,A! :)
W jednym z nich,jest stary, który znamy od jakiegoś czasu i był pierwszym zwiastunem.
2 przedstawia najnowsze postacie.
Możemy usłyszeć jaki będą miały angielski dubbing i po części jak się zachowują.

Jeśli o mnie chodzi,to Honey przypomina mi strasznie Lagoonę. 
Nawet przypuszczam,że ta sama osoba podkłada jej głos.
Podoba mi się,że upiorka jest bardzo ,,teatralna'',jednak widziałam ją jakoś inaczej,czytając BIO w pamiętniku. Dziwnym trafem,na filmie też nie ma różowych ust. To czemu lalka je ma?

Clawdia ma zbyt ,,dziecinny'' głos. Jakoś tak do niej nie pasuje.
Choć jej zachowanie jest całkiem ok.

Najbardziej chyba spodobała mi się Viperine. Jednak zaskoczeniem było,że jest córką ,,Stheno''.
Jakoś nigdzie nie mogę znaleźć co to za potwór. Dziwne,że nosi nazwisko Deuce'a,a najprawdopodobniej nie jest jego rodziną. Choć, w prawdziwym świecie też zdarzają się przypadki,że jest to samo nazwisko,a nie jest to ani rodzina,ani nawet nikt znajomy. Ma bardzo fajny głos i naprawdę mnie do siebie zachęciła :)

 Elissabat również nie jest zła. Dubbing,ubranie - jest coś w niej takiego,co się mi koszmarnie podoba.
Jednak myślałam,że będzie choć trochę zła. Na to się niestety raczej nie zanosi.

Trzeci filmik jest o premierze filmu. Upiorki spacerują po czarnym dywanie. 
Możemy tam zobaczyć... Robeccę BC! Jest naprawdę ładna. Szkoda,że nie ma jej lalki :(

Jestem lekko rozczarowana. Nie ma tam wyznaczonej akcji,która w przypadku np. 13 Życzeń, była już na samej zapowiedzi przekonująca. Jednak czekam na cały film, może będzie lepszy niż zwiastuny.
Najdziwniejsze jest to,że nie ma tam Frankie! Czyżby Draculaura zajęła jej miejsce już na stałe?

Podobają wam się nowe zapowiedzi? Co sądzicie o głosach i charakterach nowych postaci?




18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Stheno jest jedną z trzech gorgon: Meduza, Euryale i Steno (nw, jak się pisze)

      Usuń
    2. To by znaczyło, że Stheno to siostra mamy Deuce' a, pewnie dlatego ma takie samo nazwisko jak on :)
      JVV

      Usuń
  2. Masz rację - Honey jest Lagoonowata, a Viperine ma skórę jak wampir w simsach 3 :P
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja też się dziwię :) Ale to raczej dobrze :)

      Usuń
    2. Na pewno. Pewnie podczas gdy one latają po LOndoomach, Hauntlywood itp. ona przygotowuje coś megaekstra i bydzie i tak gwiazdą na końcu fimu xD

      Usuń
  4. gdzie te zapowiedzi nie widzę ich u was ! :C dacie linka ? C:

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli Viperine jest kuzynką Deuce'a :) Steno (z tego co pamiętam, po polsku pisało się Steno, nie Stheno ;) była jedną z Gorgon. Jedną (najmłodszą) była Meduza (jedyna śmiertelna). Pozostałe dwie siostry to Euriale i właśnie Steno ;) Podobno zabiła więcej ludzi, niż Euriale i Meduza razem wzięte.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc Viperine może mieć charakterek xD

      Usuń
    2. Najwyraźniej kuzynka. Łeee... już lepiej siostra ;____; Chociaż ja wolałabym,by był braciszek XD

      Usuń
  6. Mi głos Clawdii bardzo pasuje. Wgl ona mi się podoba. I Honey. I Viperine. Elissabat mniej. Nie pasuje mi u niej głos, i ta kiecka... Ta jasna. Okropna. Ell wygląda w niej okropnie. A jak ma kółka, wgl nie da się jej rozpoznać. Z wyglądu itp. nadal ją lubie, charakteru jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze powiedziawszy, szału nie robi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)