sobota, 9 listopada 2013

Catrine New Scaremester!

Są już zdjęcia zapakowanej kotołaczki z serii NS!:
 

Powiem,że zachęciłam się do niej. Kiedy pierwszy raz ją ujrzałam,nie podobała mi się.
Teraz myślę,że jest całkiem ładna. 
Przecudowny art na pudełku *O*
Samej postaci Catrine jakoś nie darzę sympatią. Postać w tle jakoś mnie nie kręci.
Jednak muszę przyznać,że dużo zyskała w moich oczach :)

Podoba wam się Catrine w pudełku? Co sądzicie o jej arcie?


EDIT:
Jest jeszcze jedno. Już rozpakowanej:
mgmve:

Also lovely! She comes with a little chalk kit with pieces of chalk she can hold. My favorite color scheme too

3 komentarze:

  1. Wow. Kupie ją.
    NP

    OdpowiedzUsuń
  2. Lalka bardzo ładna (ale nie tak ładna jak Scaris, którą mam) a art mi się nie podoba, ma dziwny wyraz twarzy

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna ale szkoda, że w filmie Scaris nie było o niej mowy... Jak się pojawiła w MH? O.o

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)