środa, 13 listopada 2013

Kolejne zdjęcia Catrine NS

Zapewne widzieliście już mnóstwo zdjęć z lalką Catrine z serii New Scaremester, jednak mam zamiar pokazać wam (prawdopodobnie) dokładniejsze, na których jest widoczny każdy detal postaci. 
Życzę miłego oglądania :)




Według mnie kotołaczka wygląda tutaj naprawdę ładnie, chociaż z chęcią wprowadziłabym parę poprawek m. in. zmieniłabym kolor torebki, gdyż się mocno wybija się na pierwszy plan, a przecież chodzi o to, aby cała lalka prezentowała się przyzwoicie.

Czy zamierzacie kupić tą lalkę w przyszłości?


4 komentarze:

  1. ja planuje ja kupic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na tym blogu co podałam link dodali nagłówek

      Usuń
  2. Trzeba zwrócić uwagę na to że na zdjęciach promocyjnych jej łapki są jak.w SCOF a na żywo jak u Clawdeen

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)