piątek, 1 listopada 2013

Nowa część ,,Przyjaciółek''?

Jest już zdradzona najnowsza okładka 4 książki ,,Przyjaciółek''! :)

 

Postarali się. Jest czarująca. Najbardziej z okładki urzekła mnie Wydowna.
Co prawda,na razie mam tylko 1 część tej serii,jednak być może skuszę się na brakujące mi książki ^.^ 
W angielskiej wersji ma tytuł ,,Ghoulfriends 'til the end''. W wolnym tłumaczeniu ,,Straszyciółki aż do końca''. Pewnie w naszej wersji językowej będzie co innego. Jestem jaką nazwę wymyślą :)

Podoba wam się okładka najnowszej części ,,Przyjaciółek''? Macie wszystkie książki z tej serii?
Czekacie,aż ujrzymy okładkę z polskim tytułem?



14 komentarzy:

  1. Dziwne jest to, że Wydowna jest narysowana takim stylem, jak poprzednie okładki, a Venus, Rochelle i Robecca takim bardziej komputerowym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej ja tego nie widzę. Ale na pewno kupię to jest moja ulubiona seria książek.
      NP

      Usuń
  2. Rochell ładnie wyszła ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się nie podoba ta zmiana stylu. Tamte okładki były lepsze, ale cóż. Wyd wyszła bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to widzisz? Wydowne jest najładniejsza, bo jest w starym stylu narysowana, a trójka przyjaciółek jakimś dziwnym .__.

      Usuń
    2. No dokładnie. Wyglądają jak tanie fanarty :/

      Usuń
    3. No ja te też to widzę )dziwnie troche to wygląda(

      Usuń
  4. Podoba mi się, że czerwień dominuję *u* Podoba mi się Wydowna, która zapewne dołączyła do grona "przyjaciółek" *-* lecz nie podoba mi się tytuł; 'til the end kojarzy mi się z końcem MH, który prawdopodobnie zbliża się wielkimi krokami ;_; Mam wrażanie, że to książka pożegnalna. Oby okazało się, że "do końca" było w znaczeniu ostatniej części z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, teraz to mnie zmartwiłeś ;_; Wydaje mi się, że z końcem tej serii możesz mieć rację, ale nie zakończą MH książką. Poza tym - Barbie trzyma się cały czas, nawet kiedy jest szał na MH, ma swój serial (swoją drogą świetny, może bez jakiś konkretnych przekazów, ale niezwykle zabawny, nawet moja mama go ze mną ogląda xD), więc aż tak jej nie olewają. A z MH mieliby zrezygnować? Bez sensu.

      Usuń
    2. Derek,nie siej paniki XD To na 99,9% ksiązka pożegnalna TEJ serii ;) Ty byś tylko o końcu świata myślał XD^^
      Bo wiesz, książki MH też mają po 4 części. Pewnie zrobią tak samo z tą.

      Usuń
    3. Jeśli Wydowna ma dołączyć do grona przyjaciółek, to nie podoba mi się to. Seria miała być o Venus, Robecce i Rochelle, więc mam nadzieję, że nie wepchną tam Wydowny siłą.

      Usuń
    4. A jak dla mnie mogą wpychać, chcę ją bliżej poznać.

      Usuń
    5. ja słyszałam że monster high kończy się w 2014 latem bo podobno matel podpisał jakąś umowę

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)