niedziela, 24 listopada 2013

Zdjęcie promocyjne Jane

Jane doczekała się pudełka, artu, wersji odcinkowej- a teraz zdjęcia promocyjnego!

Zdjęcie jest dobrej jakości. Tutaj Jane przypomina bardzo tą, którą widzieliśmy na Comic Conie (pewnie ten sam egzemplarz). Szkoda, że tu lalka wygląda dziko, pasuje do niej, zwłaszcza z twarzy, a na sprzedawanej lalce w ogóle tego nie ma. Jane ma tak jakby grzywkę zaczesaną do tyłu, która jej tu ładnie odstaje, tymczasem kupując lalkę możemy podziwiać piękny krajobraz nizinny. U sprzedawanej lalki włosy są bardzo napuszone, aż za bardzo, bo odstają w cztery strony świata. Na promo: pięknę loki.

Podoba Wam się promo Jane? Kupcie ją?


5 komentarzy:

  1. Gdy pierwszy raz ujrzałem Jane nie paliłem do niej sympatią, wręcz przeciwnie. Z każdym następnym zdjęciem BooLittle zyskiwała w mych oczętach. Teraz uważam ją za przyzwoitą postać z ciekawą osobowością chociaż jeszcze nie do końca się z tym oswoiłem ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepie bym tego nie wyraziła.
      Mnie głównie wzięły za serce odcinki i to, że nie jest jednokolorowa jak np. Twyla, tylko ma zróżnicowane ubranie jak lalki z pierwszej serii(np. Clawdeen)
      Zajęła u mnie miejsce Abbey, wg. mnie jest najlepsza*=*
      JVV

      Usuń
  2. No kurczę ;_; ona jest taka śliczna. Nie mogę uwierzyć w to że wcześniej mi się nie podobała. Chyba jednak ją kupię. A tak by the way: Czy ktoś orientuje się czy będzie ona zwykłą lalką czy unikatem kolekcjonerskim. Chociaż bardziej prawdopodobne jest to drugie :)

    Lady of the Dark


    Lady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie zwykłą lalką z Self-standing Signature, czyli zwykły Basic. Wydaje się, że jest unikatem przez to, że jest sama w serii, ale to już 4 taka lalka z SSS (jest jeszcze Catty Noir i Cupid i Krewnicka) =^.^=

      Usuń
    2. Oby nie. Zaczynam się do niej przekonywać,więc oby nie XD

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)