sobota, 9 listopada 2013

Całe arty New Scaremester

Jak to zwykle bywa - na przodzie pudełek umieszczane są tylko arty od połowy.
Dopiero z tyłu widzimy je całe:
-Jinafire:
 
Od samego początku podobała mi się jej graficzna wersja. Jednak kiedy dokładniej przyjrzałam się na arcie jej butom,myślę,że ma na sobie jakieś kapcie... 
8/10

-Catrine
 
Kotołaczka jest tutaj przecudowna. Naprawdę podoba mi się jej art. Bardzo się z nim postarali.
10/10

-Clawdeen
 
Podoba mi się ułożenie nóg wilkołaczki, wciąż jednak nie mogę się przekonać do jej uczesania i twarzy.
7/10

Nie wiem jak wam,ale mi coraz bardziej w ostatnim czasie wydaje się,że upiorki wyglądają doroślej.
No, w sumie już parę lat są na rynku. Po zmianie BIO Frankie,rzeczywiście - straszyciółki się starzeją.

Co sądzicie o graficznych wersjach upiorek? Który art najbardziej wam się podoba?


4 komentarze:

  1. Bosh 0_o tylko Jin wyszła normalnie.Twarze pozostałych są okropne a Catrine woła o pomstę do nieba ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są absolutnie cudowne, tylko te zbyt puszyste włosy Deen... ale w całości nawet nie wyglądają aż tak źle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, chociaż włosy Deen nie są takie tragiczne.

      Usuń
    2. Ja tam akurat puszyste włosy lubię więc one tu są dla mnie plusem

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)