piątek, 22 listopada 2013

Co się kryje w pamiętniku?

Zamierzacie może sprawić sobie lalkę Draculaury Art Class?
Możecie teraz zobaczyć jej pamiętnik!:
  
Okładka jest naprawdę wampistyczna! Nie wiem tylko po co tu godło MH. Już wystarczająco dużo tu czaszek :/

  
Hrabia Bat Wspaniały wygląda jak malowany. I to dosłownie ;)

 
Może poznajecie ten obraz? W ,,Upiorna Siła Miłości'' Clawd daje go Lali.
Cudowny <3

 
Tu zaczynają już się kolejne ,,bazgroły'' wampirki. Nie jestem jakimś krytykiem sztuki,ale do mnie obraz nie przemawia.

 
Rysunek Skelity i Abbey wygląda jakby jego autorem była jakaś bardzo mała dziewczynka. Tym czasem mamy do czynienia aż z 1600-latką...
Gdybym musiała wybierać,to kościotrupka lepiej wyszła. Nie wiem po co Abbey ta kreska na środku głowy -.-''

 
Tu mamy uciechę dla nietypowych fanów. Amatorów piły łańcuchowej i krwawej farby.
Coś mi się nie wydaje to za bardzo edukacyjne...
Do tego po prawej kolejny obrazek. Według tego,Draculaura ma zamiast ucha noc. Ewentualnie oczy i usta  po jednej stronie głowy .

Wydaję mi się, że rysowała to córka jakiegoś członka zespołu MH.
Obrazy mają bardzo niski poziom. Może miało to być takie ,,abstrakcyjne'',ale jednak coś im nie wyszło.
Jest to najzwyczajniej w świecie brzydkie. Nic więcej.
Jedynie cieszy moje oko obraz Clawda i portret pupila wampirzycy.

Podoba wam się pamiętnik Draculaury? Myślicie,że ma talent?


8 komentarzy:

  1. Co chcesz? Obrazy piękne. XD Ale na serio. Powinny być brzydkie. W końcu Lala dopiero zaczyna, a nie jest Cateriną. Myślałyście może nad założeniem shouta? http://www.deszczowce.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Portret Clawda to istne cudo *_* o reszcie obrazów tego powiedzieć nie można :P

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  3. Lorr a w "Tell Me" to może być wzmianka o jakimś innym o.c? Bo Draco jest przyjacielem Luny a z kolei ojeciec Dracona jest mistrzem zakonu Ciernia w którym jest moja Lunałka więc brz nich się nie obejdzie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. lala się inspiruje Picassem ;D


    -Umbulo

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam niezbyt lubię takie ''rysunki''

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)