sobota, 30 listopada 2013

Łączą cały czas!

Nie od dziś wiemy,że producenci MH i EAH próbują łączyć te szkoły ,,upychając'' jakieś elementy jednej bajki w drugą.
Jest jeszcze jeden szczegół, tym razem z filmu 13Wishes:
 
Lewy obrazek jest z EAH,prawy z MH.
Lustro takie samo. 

Nie rozumiem - czy twórcom kończą się pomysły,czy próbują na jednym wypromować drugie.
Nie jestem do ich ,,taktyki'' przekonana. Elementy niezbyt rzucają się w oczy,jednak to takie dziwne uczucie jeśli widzisz to samo w dwóch różnych ,,światach''.

Podoba wam się łączenie 2 szkół? Poznajecie to lustro?


31 komentarzy:

  1. To jest lustro Raven z The Tale of Legacy Day.
    Ja myśle że nie można to nazwać ,,upchnięciem" , a raczej zapowiedzią Dnia Dziedzictwa , czy samego Ever After High.
    To lustro pokazuje przyszłość , więc wszystko się zgadza. Prawdopodobnie EAH było przed MH.
    (córki i synowie postaci z bajek nie mogą mieć 200 lat, co nie?)
    Nawet Straszyceum może mieć kilka gratów ze EAH, np. Kapelusz Maddie czy Jabłko Apple.
    To moje zdanie.
    Nath

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, trochę z tym łączeniem przeginają.

    OdpowiedzUsuń
  3. posłuchajcie....nie wiem kiedy ale wiem że będzie odcinek specjalny czyli że uczniowie z MH przez przypadek znajdą szkołą EAH ale więcej nic nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No sobie żartujesz ;_; Potwory odkryją księżniczki? XD Jak ty sobie to wyobrażasz? :O
      Myślę,że Arystokraci pierwsi dadzą ,,nogę'' jak upiorki zobaczą XD Rebelianci pewnie się do nich przekonają :o
      Ale bez przesady, odcinek specjalny o 2 innych szkołach w 2 różnych światach... ;_;

      Usuń
    2. Mattel już tak ma żeby wypromować nową serię,daje do niej popularniejszą np:Barbie w MyScene.O dziwo była tam tylko ok 3 lata potem spierdzieliła o swojego świata.Więc dla Cupid jest nadzieja.Co do odcinka specjalnego.Mi pomysł bardzo się podoba,piękna i bestia hehe.

      Usuń
    3. nie zmyślam....mattel chce zareklamowac EAH w MH bo MH jest popularniejsze a poza tym nie moge sie tego odcinka doczekać :)

      Usuń
    4. Pamiętam, że na Disney Channel kiedyś robili takie odcinki, na przykład Lilo i Stich (dobrze napisałam) z tą bajką "na przerwie" (nie pamiętam tytułu za bardzo, ale nie chodzi mi o "do dzwonka"), i jakoś to było :D. Takie połączenia nie są takie złe. Ale te elementy to może tylko elementy, ale o nich piszecie, więc już promujecie EAH, i o to im zapewne chodzi :D Ja osobiście nie mam nic przeciwko, ale fakt, wygląda to tak sobie.

      Usuń
    5. Albo Hannah Montana, Czarodzieje i nie ma to jak statek.

      Usuń
    6. Victoria,pamiętam Lilo i Stich łączyło się z Kim Kolwiek w jednym odcinku,w drugim z Byle do przerwy.Przypomniało mi się też jak Brzydula została połączona z Majką,okazało się że to jej bliska przyjaciółka.

      Usuń
    7. O właśnie, o "Byle do przerwy" mi chodziło xD. To była zayebista bajka. O, i ten odcinek z Hannah i czarodziejami na statku też pamiętam, z niego nauczyłam się, że po japońsku "witaj" to "aligato" czy jakoś tak XD Ech, teraz Disneyowi jakoś nie idzie, "największą gwiazdą" jest Violetta, a oglądałam kiedyś jeden odcinek i to było okropne, prostszej fabuły to nie dało się wymyślić, a bardziej kiczowato zrealizować również o.O Najbardziej rozwala mnie imię Ludmiła XDD

      Usuń
    8. Albo Ja w kapeli i Nie ma to jak statek. Też połączyli.
      Kizia Mizia

      Usuń
    9. No, pamiętam... Wiele tego było i było nawet fajne, ale w przypadku MH i EAH nie jestem za tym połączeniem ;/ Victoria, "arigato" znaczy "dziękuję"

      Usuń
    10. Vici, nareeeszcie! Kjerna, jak ja tej Violetty nie znoszę. No, ścieżka dźwiękowa jest fajna, i to trzeba przyznać. Jeszcze lepsze jest szalenie wszystkich innych dziewczyn, jaki to boski serial. Raz, jak się wkurzyłam, przedstawiłam im moją wersję fabuły tego serialu: "Ojeeejku, kocham tego, a pocałowałam tego, ojeeejku, a jednak bujam się w tamtym, a tamten za mną łazi, ojeeeejku!". Miny Ady nigdy nie zapomnę xD W sumie kiedyś próbowałam jeden odcinek obejrzeć, to zaraz przełączyłam na drugiego Disneya ( XD to chyba jest) i na szczęście Fineasz i Ferb lecieli. W sumie przełączyłabym odrazu, ale akurat coś śpiewali, a jak ju wspomniałam, ścieżka dźwiękowa jest fajna.

      Usuń
    11. Violetta to istna tragedia... Fabuła gorsza niż w Modzie Na Sukces. Ja się pytam, co się stało z takimi wartościowymi bajkami, jak Król Lew? Ten film ma przynajmniej przesłanie, a Violetta to tylko, jak wspomniałaś "Ojeeeejkuuu, pocałowaaaałaaam tegoo, tak się jaraam, ale kochaaam tego, ale on mnie za bardzo lubi, to udaję, że go nie lubię, bo był z moją psiapsiółką, ojejku jej!" I tak, musiałam to obejrzeć, jak byłam u kuzynki. Jest to o wiele gorsza wersja telenoweli.

      Usuń
    12. Lorr, Dyll Disney Channel to już dawno na psy zeszło ;_; Pełno tam serialików i innych pier^^ł typu Violetta (bez urazy jeśli ktoś lubi ten serial) ;_; Ostatnio na Antenę wrócił mój ulubiony serial: "Avatar: Legenda Aanga,, (kto ma Nickelodeon ten pewnie wie co mam na myśli :P) fabułę ma naprawdę ciekawą :) Polecam go obejrzeć tym którzy go nie widzieli.Violetta to "istna tragedia,, jak to Lorr ujęła. Po paru odcinkach stwierdziłam że ten serial to dno. Jak już pisałyście "Ojejku pocałowałam tego a jednak bujam się w tamtym. Ojejku kocham tego, ale tamten się mną jara.,,

      Secret Dark Shadow

      Usuń
    13. Też nie przepadam za Violettą. Jakoś to takie... jak wszystko inne. Nie lubię seriali, prawie wszystkie są jakieś mętne ;_; Jedyne co teraz oglądam to TVN24 ,Malanowski i partnerzy,W11,dlaczego ja? i tak dalej.
      Nickelodeon to tylko wtedy jak się okrutnie nudzę. Disney'ów nie mam. Nie żałuję. Chciałabym je tylko przez MH XD Nic więcej ;x

      Usuń
  4. Właśnie świetnie :D Uwielbiam EAH!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaraz, czegoś tu nie rozumiem... Bo przecież te wszystkie graty na strychu MH pochodzą z dalekiej przeszłości. A przecież Cupid przeniosła się do EAH z MH. Ja już nic nie rozumiem-.-
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
  6. Żeby Ever nie weszło do PL ! ale i tak tych badziewnych lalek nikt nie kupi (bez urazy jak ktoś lubi)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam głowę,że wejdzie. Po jakimś czasie na 99%. Ja akurat nie lubię EAH, po prostu do mnie to nie przemawia.

      Usuń
    2. Wejdzie,Mattel to nie MGA Entertainment.Na Bratzillaz czekam już 2 lata :(. A EAH już pilotowy odcinek jest na płycie 13 życzeń :P

      Usuń
    3. Wejdzie, wejdzie. Już mają polską obsadę i zwiastun. Zapewne teraz pracują nad stroną (dajcie mi się łudzić). A co ci przeszkadza, że wejdą? Nie musisz oglądać ani kupować.

      Usuń
    4. Bratzillaz (lalki, nie filmiki) są już od ponad roku dostępne w Polsce.

      Usuń
  7. Jeżeli mam być szczera, nienawidzę Ever After High . Totalna gorsza kopia MH! -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo co z tego, że postacie i przesłanie zupełnie inne?!! Hejtujmy EAH bo nie ma tam potworów, a Mattel nie ma prawa reklamować własnego produktu!

      Naprawdę....wy dalej hejtujecie -____-'' ? Lubię EAH i MH i jakoś nie obwiniam dwóch serii za reklamy lub postacie. Jedyne kogo powinnyście jak już chcecie hejtować to Mattel.

      Crystal

      Usuń
    2. A ja dołączam siędo Crystal.
      Wszyscy hejtują EAH , ponieważ MH jest dłużej.
      Powinniście hejtować Mattela , a nie Ever After High!
      A uwierzcie mi ,,księżniczki" dadzą radę!
      Hejtujecie EAH bo nie ma tam potworów.
      Pamiętajcie z Monster High miało 10 razy więcej zapowiedzi. Durne ,,dodatkowe" filmiki i ,,drobiazgi" typu choinka z MH.
      Już wolę żeby łączyli filmy/firmy , niż żeby wydawali durnoty.
      Bardzo lubię i MH i EAH, ale jak wy hejtujecie - to jest przesada.
      Nath

      Usuń
    3. A czemu hejtować Mattela? Zayebista, profesjonalna bajka. Już się nie mogę doczekać, kiedy EAH będzie modne i dziwnym trafem ci hejterzy pokochają tą bajkę ^^

      Usuń
    4. Lalki nie są zbyt udane, mają dziecinne twarze, ale sama fabuła nawet mnie zaciekawiła... W sumie ucieszę się,kiedy będą odcinki po polsku. Ale i tak MH zawsze będzie lepsze :)

      Usuń
    5. Przyznam - Apple i Raven są kiepskie , ale twarze Blondie i Ashlynn WYMIATAJĄ!

      Usuń
    6. Ja tam lubię EAH i MH tak samo :) Również czekam aż EAH z kopyta ruszy w PL XDD Laki mi się podobają wcale nie wyglądają tak jak to co poniektórzy ujeli "dziecinnie,, moją ulubioną postacią z EAH jest Cerise Hood. Może dlatego że jest pół wilkołakiem a pół człowiekiem :P Ale z tymi łączeniami naprawdę przesadzają.
      Ja to widzę tak: Arystokraci są niechętni do upiorów, ale Rebelianci się z nimi zaprzyjaźniają :P To przynajmniej mój pomysł

      Secret Dark Shadow

      Usuń
    7. W EAH jest też niestety haczyk. Fabuła. Jest ciekawa, owszem. Jest jednak ona ściśle określona, więc... jest ryzyko, że może się w końcu skończyć. Kiedyś musi dojść do dorosłości i wypełnienia (albo i nie :P) swojego przeznaczenia. I co wtedy? EAH zupełnie straci sens:( MH nie ma aż tak ściśle określonej fabuły, i (teoretycznie) można je iągnąć w nieskończoność.

      W sumie niech sobie EAH wchodzi, byleby nie zabrało monsterkom miejsca na sklepowych półkach :D

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)