niedziela, 10 listopada 2013

Lepsza jakość w gratisie z pamiętnikami.

Po męczarni z napisaniem posta o GS, którego oczywiście musiałam usunąć, znalazłam kolejną nowinkę. Otóż promo nowych lalek FCA jest już dostępne razem ze zdjęciami pamiętników z tej serii.


Viperine od początku mi się podobała, nic tego nie zmieni. Na promo ma prostsze włosy, i nieco "ciaśniejsze" ustka. Pamiętnik jest śliczny, jestem ciekawa jego dolnych podpisów. Gorgona ma również ze sobą walizeczkę opatrzoną w kły.


Honey uwielbiam, i mam nadzieję, że jej afro nie będzie sprawiało kłopotów. Jej dodatkami są kamera i to coś wyznaczające słynne "akcja" :D Pamiętniczek taki sam jak u Viperine, z różnicą kolooru okularów złotej czaszki.


Clawdia również mi się podoba, jednak zdecydowanie ją wolę w okularach. Wygląda mi na sekretarkę itd. Pamiętnik od pozostałych znowu różni się kolorem okularów złotej czaszki. Plusem jest to, że lalka na promo nie różni się od tej sprzedawanej.

Podobają Wam się zdjęcia promocyjne? Chcecie którąś lalkę?


18 komentarzy:

  1. Z tych trzech to najlepiej wygląda Honey.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych trzech to najlepiej wygląda Honey.

    OdpowiedzUsuń
  3. Omg Viperine musi być moja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Honey ma boskie ciuchy, ale cała jej głowa wg mnie jest brzydka ;(
    Jeśli Clawdia będzie miała okulary, to ją chcę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ze bendzie przeciez na comicconie miala

      Usuń
    2. Wiem ale tu nie ma a powinna mieć na głowie :)

      Usuń
    3. To tylko promo ;) Na zdjęciu ze sklepu we Włochach (tak specjalnie :D) miała na głowie ;)

      Usuń
  5. Ja sądzę, że Claw będzie menadżerką :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestes najlepsza redaktorka *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Niważne, jak już to na priv ;3

      Usuń
    2. Ey a masz fejsbusia? :D Napisz mi na mejlunia victoria.caroline12345@gmail.com :> albo na hangouts ;>

      Usuń
  8. Hura! Honey ma ,,klapkę"!


    Musi być moja xd





    I jeszcze Viperine i Elissebat sb sprawie xd

    Clawdia-jak moja sis oglądała 13 życzeń to ,,Emilka,Emilka! :D Mama Clawdeen xd"
    Dlatego też sis moje otrzyma ją w prezencie ode mua xd

    Amęt. XD

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie chce na 100 Honney brzydka jest a może Clawdię ale też mi się nie zabardzo podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym mogła mieć Viperin :]

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)