wtorek, 19 listopada 2013

Darmówki Monster High na stardoll.com

Chcielibyście,by w waszym stardoll'owym domku znalazła się Frankie Stein (Sweet1600)?
Może wolelibyście założyć swojej ,,lalce'' buty tej upiorki w serii Basic?
Oto instrukcja jak je zrobić:

1. Wpisz w wyszukiwarkę http://hideme.be/
2. W pasku proxy wpisz: www.stardoll.com
3. W górnym pasku wpisz: http://www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=5064329&action=ma&ac=5064329
Gotowe!

Tutaj obrazki:
 
W gratisie dostajemy też czarną kurtkę z ćwiekami.
Wszystkie te rzeczy mają metkę 13Wishes w innej wersji językowej.
Następne darmówki to... ubrania Rochelle!

Podobają mi się prezenty. Fajne są,ale nie rozumiem tylko - po co tu Frankie Sweet1600 i buty Basic. Powinni już zrobić jej lalkę 13Wishes na stardoll,bo połączyli 3 różne serie. 

Podobają wam się darmówki? Zrobicie? Macie konto na stardoll.com?



8 komentarzy:

  1. Niezbyt lubię Stardoll, a poza tym te darmówki i tak mi się nie podobają :P

    OdpowiedzUsuń
  2. wyslalam wam linki ze zdjęciami z waszymi podpisami....kopiuj,ą tamta co widziałam że pisała że jest kopiarz to on !!

    OdpowiedzUsuń
  3. tsaa już mam tą Frankie w apartameńcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. znacie kody na inne darmówki z MH? Jak tak to proszę, podajcie!

    OdpowiedzUsuń
  5. zna ktoś ,,ŁATWE" kody na stardoll.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli to nie jest dla ciebie łatwe,to pokażę ci z proxy. Wyższa szkoła jazdy nawet dla mnie z tymi wszystkimi linkami gmerać. Jedne z najprostszych kodów ja podaję :)

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)