poniedziałek, 25 listopada 2013

Buty Rochelle na stardoll.com

Jest już kolejna darmówka z klubu 13 Wishes.
Są to buty Rochelle Goyle!

Co zrobić,aby je zdobyć?
Oto instrukcja :)

2. W pasek,który ci ,,wskoczy'' wpisz stardoll.com
3. Zaloguj się
3. W pasek na górze wklej http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=5064329&action=ma&ac=5064329
4.Naciśnij obrazek butów Rochelle
5. Zamknij kartę,która ci wyskoczy
6.Wyloguj się
7. I zaloguj już na normalnej stronie, bez użycia proxy. Buty powinny czekać w apartamencie.

Następne zapowiadane darmówki,macie na obrazku. Najbardziej czekam na spódnicę kamiennej upiorki.
Jest prześliczna.

Zrobicie? Macie konto na stardoll.com? Na jaką darmówkę czekacie?


10 komentarzy:

  1. Darmówki są spoko :) Ale nie mam konta na Stardoll :P

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę wiedzieć, co jest takiego fajnego w tym stardollu? Nie że coś krytykuję czy coś, ja tak przyjaźnie pytam, bo nwm o co tam chodzi wgl XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grałaś kiedyś w pou? Coś podobnego, tylko,że zamiast jakiegoś stworka, mamy dziewczynę lub chłopaka ;P

      Usuń
  3. głupio bo tu jest blokada kopiowania a tego długiego linku nie będę wklepywać literka po literce :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na uparciucha się da :3 Ja jak byłam redaktorką to też musiałam, jeszcze dłuższe wklepywać ;x Dyll się musi męczyć teraz, ja mam teraz lepiej :)

      Usuń
    2. Oj, taak... Na szczęście mam jeszcze tableta, i jak go mam pod ręką, to aż tak się nie męczę :3

      Usuń
  4. Victoria zaczyna mieć wątpliwości ? Kocham tego bloga ! A najbardziej Lorraine !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bukowy Las olewa młodszych fanów! Normalnie publikuje posty na fejsie, a moje pytanie olewa! Od 15 listopada minęło pół miesiąca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez bukowy las to ja ci na szpilkach siedzę ;_; Nie mogę kupić żadnej lali. Jestem uziemiona aż do wyników ;_; A mama się jeszcze zgodziła ;c To idzie się wściec ;_______; Niech już dają :c Mają max. do 2 grudnia. Znając życie - dadzą najwcześniej 4 XD

      Usuń
    2. Żal mi ich! Jakieś nieogary! Jakiemuś faciu odpowiedzieli na pytanie a mi nie!

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)