niedziela, 10 listopada 2013

Ghoul Spirit zapakowane!

Podobała wam się jakaś lalka z serii Ghoul Spirit?
Niedługo będzie można je mieć!
Są już zapakowane :) 

 
Nie wiem dlaczego,może jest to sprawka oświetlenia,ale Frankie wydaje się,jakby była nie wyspana.
Ma takie ,,wory'' pod oczami. Do tego bluzeczka jest chyba za krótka. Podgięła się i odsłania brzuszek.
Jestem zaskoczona - myślałam,że to sukienka z nałożonym ,,mundurkiem''. 
Ogólnie nie podoba mi się. 2/10

 

Jeśli chodzi o Venus, całkiem fajnie ją ubrali. Nowa grzywka też jest ok. Zmieniłabym tylko kolor makijażu (cienie) - jest za ciemny. Dałabym na  jego miejsce chociaż odrobinę jaśniejszy ton.
Jakoś też nie pasuje mi tu tuba,no... ale przynajmniej różni się od innych. 7/10

 
Strój duszki byłby naprawdę dobry... jako piżama. Jest zbyt prosty. 
Nie pasuje mi też ten niebieski. Bransoletki i opaska jakoś nie współgrają z resztą. Sytuację poprawia pompon. Realistyczny :)
Art na pudełku jest całkiem fajny, wesoły - Spectra fajnie wyszła. Szkoda,że nie mogę powiedzieć tego samego o lalce. 5/10

 
Wolny Moe najbardziej mi się podoba z tej całej serii. Jego ubranie również jest proste - jednak przykuwa wzrok i dobrze się prezentuje. Jako zombie,nadal myślę,że chłopak jest ,,za ładny''. Na szczęście wszystko ładnie ze sobą się łączy. 9/10

Niezbyt lubuję się w seriach sportowych,ale nie jest w tej aż tak zła sytuacja.
Mogło być lepiej,jednak jest znośnie.

Co sądzicie o lalkach z tej serii? Kupicie którąś?



8 komentarzy:

  1. Gdyby Moe był jeszcze pasztetem (i tak już jest), to lalka byłaby kompletną porażką. Teraz jest prawie kompletną xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy tylko mi się wydaje, czy on ma oczy na boki jakby robił ,,MeGusta" xD
    JVV

    OdpowiedzUsuń
  3. Frankie jest fujjj... Spectra marna, Venus ma fajne ciuchy ale dziwną twarz i nie podoba mi się grzywka, a Moe... ;/
    Wg mnie ta seria to jeden wielki niewypał, tak samo jak 2pack Frankie i Jacksona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogli się trochę postarać przy tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie są spoko, ale Franki ma za małe oczy.
    NP

    OdpowiedzUsuń
  6. Moe jest za niski.
    NP

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy Venus i Frankie się nie postarali ;-;

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)