sobota, 9 listopada 2013

Będziemy mieli co czytać :)

Po zakończeniu serii Lisi Harrison, oraz przygotowaniu ostatniej części "Przyjaciółek" dbają o ilość czytanej przez nas literatury. Niedługo startuje kolejna seria książek MH!

Na pierwszy rzut oka myślałam, że to jakaś gazetka itd. Po przeczytaniu opisu i bliższemu
 przyjrzeniu się okładce, jest to książka, której autorem jest Heather Nuhfer.  Ilustruje Josh Howard, którego prace z okładki są profesjonalne, zyskał u mnie plusa ;) Chociaż wolałam ilustracje Darko, miały w sobie "to coś". Data premiery jest planowana na 1 lipca 2014 roku. Nie pozostaje nam nic innego, jak czekać :)

Podoba Wam się okładka? Ilustracje? Czekacie na tę książkę?


13 komentarzy:

  1. To ponoć fejk :C A Gory Gazette to blog na tumblr,więc jestem w 80% pewna,że to nie będzie oryginalna książka :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisało, że oryginalna :c

      Usuń
    2. Nie chciałabym się wtrącać, ale jak dla mnie będzie to książka. Okładka może jest pewnego rodzaju przenośnią do Cerberka, tzn. gazeta = informacje = blog = Cerberek. Pojawienie się na niej upiorek tylko umacnia mnie w tym fakcie.

      Usuń
  2. "graphic Novel" to chyba komiks, ale nie znam się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz rację, bo w tłumaczeniu za dobra nie jestem, a wychodziło też coś z powieścią graficzną. Może to bedzie taka książka w formie komiksu, jak np. były w Kaczorze Donaldzie

      Usuń
    2. Bardziej jak, np. Thorgal czy Death Note, bo w Kaczorach były komiksy przeplatane z ciekawostkami, żartami, itp. a w tych wymienionych przeze mnie jest tylko jeden dlugi, łączący się z kolejnymi częściami komiksu. Wierzcie mi, mam całe pudła Kaczorów ^^

      Usuń
  3. Hopes and Screams? To komiks!!! Na wiki pisało, że zostaną wydane pierwsze komiksy o serii MH!
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa komiksu :) . Ale do lipca 2014 nie wiadomo czy ludziom nie znudzi się MH ( np. mi . Ja kocham MH ale przez taki kawał czasu nie wiadomo czy wytrwam . Nie że chcę opuszcić MH ale wiecie ... przez taki kawał czasu nie wiemy czy komuś się nie znudzi ) . Ja przeczytałam wszystkie części Lisi Harrison *od 1 do 4 cz. mam* . Przyjaciółek nie zbieram a komiks .... już jestem ciekawa czy będzie ciekawy ;) .
    Monsterki i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się ta grafika ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też. Kto go zatrudnił?! Mają takie ryje jakbym to ja je narysowała XD A mi zawsze wychodzą jakieś niepodobne.

      Usuń
    2. Wg mua wszyscy są ładni oprócz Cleo i Deuce'a;d
      JVV

      Usuń
    3. Komiks wychodzi 3 grudnia tego roku ale z grafiką się zgadzam.Powaliłaś mnie tym tekstem gratuluje XD

      http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20131006145125/monsterhigh/pl/images/8/8a/Mhhopesandsreams303.png informacje po angielsku

      Usuń
    4. U mnie TAKIMI BUKFAMI pisało, że w lipcu :3

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)