sobota, 23 listopada 2013

Zbliżenia Venus GS

Tytuł mówi sam za siebie. Venus doczekała się swoich zdjęć :) Są one dosyć duże, standardowo: kliknij na nie :)
Promo widzieliśmy już jakiś czas temu, jednak tak dla przypomnienia niech sobie tu będzie. Jakość też jest lepsza.
Nieco inne ujęcie z pudełka. Jej twarz wyszła nieco dziwnie, ale to pewnie kwestia perspektywy.
To ujęcie jest zastraszniste! Ubranko wydaje się być z dobrych materiałów, nawet grzywka dodaje uroku Venus. Makijaż upiorki jest bardzo ładny: delikatny, ale w stylu Venus. Na pierwszych zdjęciach w pudełku zdawała się mieć inny makijaż, ciemniejszy. Mam nadzieję, że dostaniemy powyższą wersję.
Tutaj jeszcze inne zbliżenie na grzywkę i makijaż. Cień do powiek się błyszczy, plus :) Grzywka jest spięta na bok (nie wyobrażam sobie Venus w normalnej...) i w sumie od początku mi się podobała, ale te zdjęcia jeszcze bardziej mnie przekonały. Jedynym minusem jest kolczyk z serii Basic :( Chociaż... można im to wybaczyć, bo aż tak się to nie rzuca w oczy i pasuje do całokształtu.

Ostatnie zbliżenie na twarz upiorki. Kolczyk jest upiorny! Pasuje i do stylu Venus, i do czarnej sukienki. Motyw cierni u niej jest znany, mimo to z tym kolczykiem miło mnie zaskoczyli. O makijażu już nie będę pisać, bo zrobiłam to przy dwóch zdjęciach powyżej :) Dodam jeszcze, że ten profil Venus bardzo mi się podoba, zwłaszcza fryzura.


I bucik :) Buty również mi się zawsze podobały, jednak mogli pokombinować, i dać je do jakiejś innej serii Venus (osobiście widzę je w a'la School's Out). Mimo to pasują do niej, tu się pięknie błyszczą, aczkolwiek na żywo pewnie połysk nie będzie tak efektowny. Po raz pierwszy nie razi mnie tak mocno jednolitość buta z multumem wzorków.

Mnie osobiście te zdjęcia zachęciły do kupna jej lalki, i chyba to zrobię :3

Zmieniliście zdanie o tej lalce? Jak tak, to na lepsze, czy na gorsze?







2 komentarze:

  1. "Minusem jest kolczyk z serii basic"? Przecież w serii basic ma inny kolczyk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 4 zdjęciu widać taki kolczyk zielony
      Chyba o niego chodzi c:

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)