niedziela, 3 listopada 2013

Najnowszy dodatek do serii GA!

Kto dołączył do serii Upiorki Żyją? Otóż Toralei!:

toralei ghoul's alive 
toralei ghoul's alive back 

Mam mieszane uczucia. Z jednej strony - buzia kotołaczki zachęca do kupna. Jest bardzo identyczna jak w Basic. No,a z drugiej strony - pomieszanie z poplątaniem. Na arcie Toralei ma czarne ciuchy,czarną szminkę i czarne dodatki, na lalce nie ma czegoś takiego. Do tego, upiorka ma na sobie... spódnicę! Niezbyt widzę tą buntowniczkę w czymś takim. Zamienili ją zupełnie. Odstrasza również niedbale wywiązania chusta - czy oni chcą ją udusić? Przecież to zbyt mocno.

Mówią,że lalka będzie zachowywać się jak rodowity kotołak. Do jej opcji będzie należało kręcenie ogonem,ruszanie ,,łapkami'',coś w stylu próby udrapania kogoś. Tym czynnością będzie towarzyszyło miauczenie. Wszystko to za pociągnięciem jednego ,,prztyczka'' Będzie dostępna prawdopodobnie na wiosnę 2014r. Jej cena to przypuszczalnie około $35-$40. Jeśli wyląduje i w naszym kraju, będzie kosztować pewnie tyle co inne lalki GA. 

Raczej jej nie kupię, nie podoba mi się. Mam już Clawdeen z tej serii i jakoś nie powala na kolana.
Opcji wycia prawie nie używam, klapki na baterie ,,widać na kilometr'' i do tego nie rusza głową.
W ogóle nie lubię lalek Upiorki Żyją. Wszystko ''robią'' za nas. Czy współczesne dzieci są aż na tyle leniwe by wydać z siebie wycie wilka lub trochę po miauczeć w zabawie?

Pewnie niedługo ujrzymy zapowiadanego Deuce'a i Robeccę.

Co sądzicie o tej lalce? Kupicie ją,gdy tylko się pojawi?

 
PS. Być może zabiorę się za tłumaczenie tyłu pudełka,jednak niczego nie mogę obiecać :/



38 komentarzy:

  1. Z drogi zamawiam Dueca i Torkę .I All, Ghouls Alive tak mają żę od pasa są szare,tyle że w poprzednich lalkach nie było tego specjalnie widać

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie przepadam za GA...

    OdpowiedzUsuń
  3. A co jest złego w spódniczkach? To że ktoś nosi spódniczki nie oznacza że jest słodki. A Torr, czy ona jest buntowniczką? No chyba taką bez powodu. Bo buntownicze to są moje Frankie i Operetta <3 Ale fakt, ta Toralei jest beznadziejna. I nienawidzę GA ;_;

    OdpowiedzUsuń
  4. Wgl wygląda na zdekompletowaną ;/ Gdzie się podziała zadziorna,czarna kurteczka?! tylko na arcie jest -.-"
    Całe GA jest do dvpy ;<
    Ledwo ukazało się pierwsze zdjęcie i już mowa o tym, kiedy będzie sprzedawana... A ja się pytam kiedy w Polsce będzie Power Ghouls?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już widziałam, w Oszą xD (piszę jak się mówi bo nie chce mi się sprawdzać pisowni, Auchan czy jakoś tak xd). Nie ma tylko Web :<

      Usuń
    2. Tak, Auchan. Na serio widziałaś? To w jakim Ty mieście mieszkasz? Ja nigdzie nie widziałam...

      Usuń
    3. Bydgoszcz? Faaajnie, byłam u cb na obozie latem <3 było extra :D były te akcje panien młodych 2013, to zrobiliśmy kilka mostków, szpagaty i już fotografować lecą :D ogólnie fajna akcja, jedna pani była z mężem na motorze :D

      Usuń
    4. Hahah xD A co ty takiego robisz że takie figury odpieprzasz? :D Gimnastyka artystyczna czy co? XD Ajaj, ale ja bym chciała motor *-* Ale zdecydowanie bardziej prawdopodobne jest to, że będę mieć taki z lego technik xD

      Usuń
    5. Bydgoszcz? O jak słodko ;3 All tam jeździ od czasu do czasu - rodzinkę ma tam :3

      Usuń
    6. PRAWIE zgadłaś :P Konkretnie to gimnastyka sportowa ;)

      Usuń
    7. A czym to się różni? A to nie jest to, co mieli włączyć do Olimpiady czy coś takiego? :D Ale zayebiście, musisz być nieźle wysportowana *-* Aww, masz kaloryferek? xD
      All, to wbijaj XDD

      Usuń
    8. Mam, mam :D
      Kocham, kiedy ludzie nie widzą różnicy między tymi sportami *.* Gimnastyka artystyczna to ta ze wstążkami, piłkami i czymś tam jeszcze, a gimnastyka sportowa (ta moja) to ta na przyrządach: skoku, poręczach, równoważni i ćwiczeniach wolnych (na planszy, macie). Jest też akrobatyka (taki jakby kawałek gimnastyki sportowej- akrobę mamy na ćw. wolnych, tylko że one mają tych salt więcej w jednej ścieżce itp.), to to było w wiadomościach, że lecą z korytarza bo im ścieżki brakuje ;P

      Usuń
    9. Masz kaloryfer *-* OMR, zaczynam trenować gimnastykę sportową xD Nie no, brzuszki będę robić, to kiedyś się pojawi :D Dzięki za wytłumaczenie, czuję się bogatsza o tą więdzę :D A to w końcu jest na olimpiadzie czy nie? Mam nadzieję, że tak, albo że będą, bo chcę cie kiedyś w telewizji zobaczyć :D A się zdziwię jak zapowiedzą "Dyla Threefive" i wyjdzie zielony ludź ^ ^ Całe życie w kłamstwie, że to tylko OC...

      Usuń
    10. Sportowa jest na olimpiadzie, tą w 2012 wygrała Gabrielle Dauglas :3 no i MUSZĘ się pochwalić, lookaj te fotki:
      http://4.bp.blogspot.com/-Bh1WmEv0ORk/Un6fVC8HeLI/AAAAAAAALkc/BV4Tf6VhvYU/s1600/IMG_3131.JPG
      http://3.bp.blogspot.com/-lSzn2Sc7lMA/Un6fVDAP9CI/AAAAAAAALkc/EC3HYYIFXpY/s1600/IMG_3130.JPG

      This is me ^^

      Usuń
  5. Moim zdaniem buzia kotołaczki jest kompletnie nie podobna do siebie, a na arcie tak zrobili, żeby pokazać, że ona rusza
    rękami.
    NP

    OdpowiedzUsuń
  6. hej aleksa to ja cie zaprosilam do grupy monster high na nk juz mozesz do nie dolaczyc

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie lubię serii GA . lalki mi się z GA nie podobają . I do tego kosztują 150zł a są skromnie ubrane i nie maja dodatków *tylko stojak* . I to że świecą i wyją itd. to według mnie nie najlepszy pomysł ... ponieważ samemu można zawyć już nie trzeba kupywać specjalnie lalki . I Spectra GA nie rusza nogami *słyszałam tak* . GA to według mnie niewypał :/
    Monsterki i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju ta lalka jest po prostu na odwal się .. chyba ostro im się nudzi że robią inną lalkę na okładce pudełka a inna jest lalka..

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi tam się GA podoba tak w pół na pół, Scatra i frankie się fajnie świecą, ale Clawdeen i Toralei to racja-niewypał. Ten kijek jaki mają na plecach się strasznie rzuca w oczy, a same ruszanie się "samodzielnie" to zgroza

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi tam podobają się wszystkie lalki Toralei, ta również chwyciła mnie za serce, już na nią poluję:)
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama mam lalke Clawdeen Wolf GA i musze przyznac ze jestem zawiedziona.. Ta jej "kamizelka" jest dziwna, przywiazana gumka, zamiast bluzki i spodniczki - sukienka. Na dodatek swiecaca, i jej te potworne oczy... wyglada dziwnie... aha i brak "skarpetek" mnie rozczarowal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam ją. Gumkę zdjęłam i przewiązałam te rozwalające się kudły. Kitka przynajmniej zakryła głośnik.
      Twarz mi się w sumie podoba,bo moja Deen to nie Deen. Pasuje do harakterku,który wymyśliłam :)


      PS Lorrik,jutro mam przerąbane. Idę na otrzęsiny kotów i od 8.30 mam doooo.. 17.00 coś... Więc wiesz... może mnie nie być. Wczoraj wgl mnie nie było,bo przyjęcie wujka + 2 sprawdziany + 1 praca klasowa + ćwiczenie tekstu na te otrzęsiny ;_; Najgorzej,że 50% nowych kotów znam ;_;

      Usuń
    2. All chcę o coś zapytać.Jak wygląda kocenie ?po przeczytaniu na innych forach jestem przestraszony!Zastanawiam się czy nie brać ze sobą lakieru do włosów jak w 4 kl.

      Usuń
    3. Normalnie. Starsi (ja(2 klasa) i 3 klasa) łażą przez cały pierwszy tydzień szkoły z markerami. Jak cię dorwą, masz przekichane ;3 Wychodzi na to,na kogo trafisz. Jak na dobrego - dostaniesz napis ,,KOT'' , ,,KOCIAK'' itd. na ręce. Jeśli na złego, to nawet na czole mogą ciebie podpisać XD (Znam takiego,co całego fejsa miał popisanego, niech ma - nie lubię go ;3) Jeśli cię dopadną - jesteś od teraz kotem. ,,Hańbę'' możesz zmyć z chwilą ,,otrzęsin''. Jeśli mogę udzielić jakiejś rady (Ally jest miszczu, nie została podpisana,jako jedyna z nielicznych ;3) jeśli jesteś wysoki, wyglądasz na starszego (jestem wysoka ;3) jest git. Do tego trzymaj się w grupie. Nie możesz wtedy podchodzić do starszych znajomków,bo oni też mogą cię podpisać.
      Najgorzej jest,kiedy zakablujesz,że ktoś ciebie podpisał. Wtedy ci,co cię popisali mają przerąbane u dyra,ale za to ty masz przerąbane u innych przez all rok szkolny ;> Jest też tak,że w nie wszystkich szkołach jest kocenie,ale bez kocenia, nie ma zabawy. Umyjesz się? - umyjesz. Coś jak gra komputerowa o przetrwanie,tylko że takie lajf ^_^ Ja tam w tym roku byłam ''łaskawa''. Podpisałam tylko... 3? 3 osoby.
      Tu masz, tak coś mniej więcej podpisują - http://1.bp.blogspot.com/-PRpSHjtrMRI/TllBzWOWcBI/AAAAAAAABHg/R9xhT16fqqY/s1600/images.jpg

      Tak,All się rozpisała. Tak,All postraszyła *_*

      Usuń
    4. Ej, czyli to jest niedozwolone? Troche nie rozumiem tej akcji...

      Usuń
    5. Nie strasz go. W mojej gimbazie wyglądało to tak, że się 1 klasy musiały przebrać za koty, wymyślić sobie nazwę (1 klasa = jeden zespół) i były takie różne zadania i wygrana klasa (moja, oczywiście :D) dostała ekspres do kawy - czyli gazetę Express Bydgoski w opakowaniu po kawie :3 A zadania całkiem spoko, np. zróbcie z śmieci które dostaliście jakiś pożyteczny przedmiot. My mieliśmy coś z czołgiem, ale nie pamiętam do czego on był xD I tyle. Żadnego pisania nie było, i coś czuję że sobie All chciałaś postraszyć biednego żółtodzioba ^^ A jak tak faktycznie macie, no to hard gimbaza <3

      Usuń
    6. Nie no, nie cierpię swojej szkoły! Stypendium w ogóle u nas nie ma, kocenia nie ma...

      Usuń
    7. No można też inaczej. Kocenie to kiedy osobnik gatunku zwanego potocznie kot wydaje na świat potomstwo. Okocenie jest wtedy, gdy już owe zjawisko miało miejsce. Wygląda to tak, że z jednego kotka wychodzi kilka mniejszych. Duży kotek jest ładny i ma futerko, a małe kotki są łyse i obślizgłe.

      PC - Pomocny Człowiek :3

      Usuń
    8. Lorr - i metali u was nie ma... XDD

      Usuń
    9. Pfff... zależy jaka buda ;3 U mnie kocą równo. Kocham kocenie,ale też lubiłam być kotem. Jak taka gra ^_^
      Vicc.. ty chyba mylisz to z otrzęsinami. Cóż. Szkoła jak buda,każdy pies ma własną ;3
      Vicc - cieńko u was. Kocenie to super zabawa ;3

      Anonimowe - Jakoś tak. Nauczyciele zabraniają,a i tak wszyscy robią swoje. Koty nie skarżą, my nie mamy przerąbane, oni też. Tradycji trzeba dopełnić ^_^
      I tak All straszy XD Jag lóbie? *_*

      Usuń
    10. Lorr- ja też nie mam kocenia w szkole :c Stypendium za to jest :D My mamy po dwa, naukowe i sportowe, za poprzedni rok (dostaliśmy dopiero teraz) było za jedno z nich 75 zł, czyli jak masz oba- 150 zł. Ja miałam tylko naukowe, ale miałam najwyższą średnią w calutkiej szkole i mi podnieśli do 105 zł ^^
      Biedny Lorrikowaty, nie ma stypendium :c

      Usuń
    11. Nie, to było kocenie, przynajmniej tak to nazywali. No, cienko. Ale to akurat jeszcze nie był plastyk. w plastyku nic takiego nie ma, nie w tym moim, kiedy rządy sprawuje nasza caryca <3 Ona jak widzi kolana odsłonięte, nawet w upalny dzień, to dostaje szału. Najgorzej mają chłopacy, bo nie mogą ubrać sukienki czy spódniczki, a taka za kolana jest jeszcze dopuszczalna, a jak spodenki krótsze niż takie do kostek to już wielka tragedia i absolutnie tak nie może być. Bo przecież wszyscy jesteśmy zboczeńcami i jarają nas kolana ^^. Bluzka w zbyt rzucającym się kolorze? To nie dyskoteka! Drugi kolczyk w uchu - co to ma być za obwieszanie się milionem żelastwa? Zbyt obcisłe spodnie? Idź do pracowni Nowaka po fartuch, przewiąż w pasie i paraduj tak cały dzień albo wypad do domu! Plastyk, miejsce dla ludzi z oryginalnym stylem <3. Łał, Dyl, pociskasz :D

      Usuń
    12. W jakim ja świecie żyję... Walnęłabym sobie facepalma,ale boję się,że się zabiję XD
      CO TO JEST?! JA CHCĘ KOCENIA,FEST ;3 I to takiego kocenia,kocenia,a nue ;c

      Usuń
  12. Tak jak napisala Aleksa: Toralei nie pasuje spodnica. Mi sie nie podoba, jest dziwna, ten jej wyraz twarzy... bez kurteczki, zamiana legginsow na spodnice to jest wielki "-" dla Toralei. Te lalki robia na odwal. Ciekawe jak bedzie wygladal Deuce.. nawet nie chce o tym myslec. Jest brzydka, nie kupie jej.

    OdpowiedzUsuń
  13. O czym wy mowicie? XD Jakie koty?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)