czwartek, 28 listopada 2013

Wyniki konkursu Bukowego Lasu

Trochę musieliśmy czekać, ale w końcu pojawiły się wyniki konkurs Bukowego Lasu! Bez zbędnych słów, oto zwycięzcy:

I mamy zwycięzców. Wasze przestraszne zdjęcia dostarczyły nam wielu zimnych drrreszczy! Po długich naradach Monster Jury postanowiło nagrodzić:Agnieszkę K.
Aleksandrę Ch.
Ewelinę Z.
Jessikę K.
Kasię O.
Lilę K.
Paulinę D.V.
Venture
Victorię Caroline
Zuzię T.

Gratulacje!
Zwyciężczynie prosimy o maila na konkurs@bukowylas.pl z podaniem (jeżeli jeszcze tego nie zrobiłyście) pełnego imienia, nazwiska, adresu i tytułu książki z serii Monster High, którą chcecie otrzymać. Na pełne dane czekamy 7 dni.

A wszystkim uczestnikom bardzo dziękujemy za udział w zabawie.

Po imionach i pierwszych literach nazwisk wnioskuję, że wygrały:
Aleksandra Chmielecka (Aleksa), Ewelina Zielonka, Kasia Ozimek, Lila Kardziewska, Paulina Da Via. Co do reszty nie jestem pewna, ale serdecznie gratuluję :)

Myślałam, żeby dodać tutaj niektóre z prac konkursowych. Jeśli chcecie, aby wasze zdjęcie się tutaj znalazło, wyślijcie je na mojego mail'a: lorrainetorres666@gmail.com

Wygraliście?

 

EDIT od Aleksa:
No,skoro moje zdjęcie się tu znalazło,a Lorr dało pełne pozwolenie - oto ja :)
Wywiążę się z obietnicy. Wygrałam - wstawiam to co wysłałam.
Lorraine też wygrała :)


(zastrzegam sobie prawa autorskie co do mojego wizerunku, na jego wykorzystanie posiada tylko organizator konkursu)


18 komentarzy:

  1. Lorrik! Ty cwaniaro! XD Ty też wygrałaś ;3 Się podpisz,się ^^ XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie brałam udziału ;)
    All, ja Cb tam nie poznaję :D I zgadzam się, Lorrik podpisz się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem :3 Wgl, jestem inaczej stylizowana, ,,szpilki,makijaż - wszystko na tip top'' XD
      Cały pomysł baj mi :3 Mam jeszcze 2 zdjęcie z tej ,,sesji'',ale było tam widać kawałek drzwi ( tak, prześcieradło wisi na drzwiach XD),więc dałam ,,te lepsze'' XD

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ach tak? To dlaczego cię nie ma w zwycięzcach, hę? Widzisz, drogie dziecko,` jurorzy oceniają wkład i całokształt, a u Aleksy to widać. Może pokażesz swoje, wtedy je porównamy?

      Usuń
    2. Odpuść Lorr, zazdrośnica i tyle :)

      Usuń
    3. Cosik mam wrażenie, że opcji "anonimek" się zapomniało wybrać... :P

      Usuń
    4. Sorry. Telefonik mi coś tam miesza. Chciałam napisać na odwrót.

      Usuń
    5. Natalia Vidal to Lila Kardziejewska...

      Usuń
  4. Widzisz, Ally? Wiedziałam, że wygrasz:) Gratki dla Ciebie i Lorraine:3
    Kizia Mizia

    OdpowiedzUsuń
  5. All, Lorr-nowe lalki dostaniecie :D
    Gratsy :*
    Ja w końcu nie brałam udziału, bo pewnie będzie Music Festival, a ja mam te postacie :P
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak MF,to pewnie kuzynka dostanie... 2 Venus lub 3 Deen mi nie potrzebna,a ona chciała więc może będzie jako prezent ode mła. Jeśli będzie Abbey,to coś się wykombinuje (ma już XD). A jesli jakaś inna seria - będzie dla mnie :3 Ja tak szczerze chciałabym 2 Draculaurę.

      Usuń
  6. Wygrałam ale zaciesz: ) ale jak tak porównuję z zdiątkiem Aleksy to aż mi głupio bo te jest zaje* 0_0

    OdpowiedzUsuń
  7. Sialalala, wygrałam :D Ale zdjęcia nie wyślę, bo pasztet jestem XDD All, ale się odwaliłaś do tego zdjęcia :D Wgl to ty piękna jesteś, wiesz? Ten anonimek co tu kiedyś pisał miał rację, jesteś sexy XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwalona,odwalona ^_^ Mama powiedziała,że okropnie smutno i strasznie ;_; Lol... ;_;

      Usuń
  8. Ale się trzęsę , pierwszy raz w życiu wygrałam ^^ Ale się cieszę ! Gratki dla zwycięzców !

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wszystkim którzy brali udział w konkursie i cieszę się razem z wami :) A tak by the way: Ally czaderska focia *_*

    Lady of the Dark

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)